Recenze (244)
Major Grom: Morový doktor (2021)
Takto sa maju robit filmy. Rusky major Grom strci do vrecka poslednych 20 rozvarenych marvel tragedii. Malo to smrnc, napad, humor, sviznost, zvrat, super kamera a efekty, kvaline postavy aj hercov a zaobislo sa to dokonca bez vlezlej ideologie, trapneho patosu ci nacionalistickej propagandy o svetovom policajtovi. Myslim si, ze toto by sa dnes uz v holywoode nikto neodvazil natocit.
Kouzelný drak (2021)
Davno som nevidel taky vydareny animak. Pekny pribeh s dorazom na dobro (to sa uz v rozpravkach len tak dnes nevidi), animacie na urovni, vtipy fungovali. A co si cenim najviac je, ze nesli cestou trapneho a vtieraveho humoru. Spolupraca s Cinanmi zjavne bola prinosom.
Pengabdi Setan (2017)
Kvalitny snimok s dobre budovanym napatiim a zaujimavym pribehom. Velke plus z mojej strany je atypicke prostredie v ktorom sa to cele odohrava. Americke horory a ich prostredie je uz proste opozerany. Preto mi aj postava moslimskeho knaza prisla osviezujuca oproti katolickym fararom, co je uz dnes hororove klise.
Balkánská hranice (2019)
Vyborny film, konecne na temu konfliktu, ktory je nam blizsi (nie len geograficky). Vo filme fungovalo vsetko ako ma, napatie,sceny, boje, pribeh, hudba. Skvela Milena a Taxikar Kusturica za 100 bodov.
Contratiempo (2016)
Perfektne zahrane, vizual velmi obstojny a najma kvalitny dej na ktorom stoji cely film nema najmansiu chybu. Kiez by takychto filmov bolo viac a viac..
Blade Runner 2049 (2017)
Konecne kvalitne natocene scifi s neskutocne vycibrenim citom pre sceny. Mnohe boli uchvatne a vytvarali skvelu atomsferu. Pomale tempo sedeo s vyvojom pribehu a vobec nenudilo. Akurat Jared Leto tam velmi nesedil ale to je len vec vkusu...
Půjčovna masa (2018) (seriál)
Nezaujama ma ani len prva cast. Dopozeranych cca 30 minut a prislo mi to prilis nudne akesi bez duse a zmyslu aj ked v peknom obale. Nebudem to hodnotit, no nemam ani zaujem pozerat dalej.
Černé zrcadlo - Bílé Vánoce (2014) (epizoda)
Genialne a to najlepsie z BM
Valerian a město tisíce planet (2017)
Extremne napadite scifi liznute fantasy, asi to najlepsie co som za poslednych 10 rokov v tomto zanri videl. A kvitujem, ze vo filme konecne nie su americka propaganda o "slobode a demokracii", hero bulshity a milion americkych vlajok. Hned sa pozna, ze nejde a vyslovene americku (holywoodsku) produkciu. Film ma stopaz cez 120 minut, kt. ale velmi rychlo ubehnu. Viac takych scifi!!!
Spacewalker (2017)
Film na pozadi popisujuci rezim a dobu presne taku aka bola a s minimom patosu, aky je v americkych protajskoch neurekom. Film ma vtipne a trpkejsie momenty, v kazdom pripade ide o verne podanie udalosti pred, pocas a po prvom vystupe cloveka do otvoreneho kozmu. Kazdy sci-fi fanusik musi vidiet.