Recenze (244)
V paprscích slunce (2015)
To bola nuda. Nepotrebujem sa 2 hodiny pozerat na utahane zabery aby som sa dozvedel to co o krajine uz davno viem. A davat cervene * dokumentu urcite davat nebudem iba preto, lebo mi potvrdzuje nezmyselnost komunistickej idologie.
Zabiják z Bangkoku (2000)
Tak toto ma neoslovilo. Z filmu som mal pocit, ze bol natacany v 80tych rokoch ale problem je skor v tom, ze pomerne rychlo zacal byt nudny, utahany a riesila sa tam romanticka dilema.. Namet "hluchonemy sniper" je bizar a vo filme bolo casto hluchoneme ticho. Lepsi by bol uz len nevidiaci sniper.
Temný bojovník (2014)
Dalsi Cagov prepadak. V tomto kusku to nezahral velmi vierohodne. Bez neho by to bolo mozno aj za 2*.
Ochránci a zabijáci (2009)
Toto sa tahalo ako sopel. Poslednu polhodinu som uz preskakoval pateticke sceny, kde 3 minuty idu po tej ulici, 5 minut zas po inej.. Film sklamal v tom, ze aj ked to bolo cele o politike tak som vobec nevedel o co sa presne jdena (nebyt textu distributora, tak nemam ani potuchy kto je to ten Dr. Sun Sen). Proste film hlada divaka, ktory dobre pozna okolnosti padu poslednej dynastie v Cine.
Lepší zítřek (1986)
Pred 30. rokmi to asi bolo terno, ale z pohladu dnesneho divaka je to malo zaujimavy film. Akcne sceny ok, pribeh jednoduchy a niektore postavy sa chovali vyslovene stupidne az detinsky. Snad jediny plus je, ze som mal moznost pozriet si Honk Kong v 80. rokoch. Film snad reflektuje svoju dobu, ale nie je to nadcasove dielo.
Noví mutanti (2020)
Vyber milenialov okrem snad okrem Blu Hunt, ktora aj tak hra poslabsie, nebol velmi stastny. Potencial to malo a film je pozeratelny, no v konecnom dosledku ziadna slava.
Pojď za tátou (2019)
Frodo ma najlepsie casy asi za sebou. Film pozeratelny bol (preto 1*), ale bol maximalne bezobsazny az zbytocny.
Uvězněná (2018)
Este nikdy som sa tak dobre nenasmial pocas thrilleru, to na margo nezmyselnosti konania postav pocas bojovych scen. Film ponukne pekny zvrat, no vobec na tom nezalzi. Vyber hercov mohol byt fakt lepsi, ale zas film nenudi a ubehne rychlo. Ako jednohubka celkom ok.
Hlasy (2020)
Spanieli to s kinematografiou skutocne vedia. Nebol to horor pri ktorom by sa divak extremne bal, ale pribeh, spracovanie, herecke vykony a atmosfera boli perfektne. Tesim sa na pokracovanie.
Veřejné lži (2019)
Bolo to.. OK. Asi najvacsim negativom je samotna herecka hlavnej predstavitelky. Posobila ako poriadne ujeta hysterka a vyraz co vykuzlila v scene kde ju oslobodzuju, ma rozosmial do hlasneho rehotu. A to je prosim pekne seriozna tema :) Lepsia herecka a Official Secrets by bol minimalne o uroven lepsi snimok.