Recenze (814)
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Vzal jsem si kulicha, rukavice, pořádně teplý fusekle a zimní boty pevný v kotníkách, napuštěný sádlem. Pak jsem se vypravil do doby ledový a bylo to fajn, úsměvný, ale uvažuju nad tím, že to možná byla ztráta času. 2-3
Terkel má problém (2004)
... a docela zásadní!
Narozen 4. července (1989)
FANTASTICKÝ bylo na tomle filmu úplně všechno: Stone, Cruise, příběh a, i když je to trochu mimo, pro mě i letošní 4. červenec. Ale bohužel slovo "fantastický" se nedá aplikovat na osud Rona Kovice. Co ten chlap ve svým životě musel zkusit je otřesný. A díky fantastické práci již zmíněných hlavních aktérů mě jeho příběh tak vzal, že jsem až do rána chodil po bytě a těšil se z toho, že mám funkční nohy.
Rozsudek smrti (2007)
Při dobrém filmu o pomstě mě obvykle mrazí v zádech. A v zádech mě taky mrazilo...a to hned ze dvou důvodů: 1) nechal jsem otevřené okno v pokoji 2) jsem se přežral řízkama, cukrovím a všema podobnejma dobrotama až tak, že mi moje břicho, které přes Vánoce několikanásbně vyrostlo, shrnulo moje umaštěný tílko a odhalilo tak již zmíněná záda.
28 týdnů poté (2007)
Stejně jako je jasný, že v politice si Rath do parlamentu vždycky najde cestu, tak i ve filmu je předem daný, že zombíci nebo chcete-li lidi s hodně zmutovanou prasečí chřipkou si tu cestu přes všechny bezpečnostní opatření, extra vytrénovaný specíální jednotky a vybomarodvanej Londýn najdou do celýho světa taky...Kdo má ale tu cestu těžší? Zombie nebo Rath? Pokud hypoteticky Rath není náhodou zombie
Paříži, miluji Tě (2006)
Já Paříž taky miluju a jsem si zcela jist, že Paris miluje mě. Ale kdo z nás dvou miluje tenhle film?
2012 (2009)
Jestli někdy budu chtít řict, že jsem měl z prdele kliku, tak doufám, že mi někdo dá lepáka, protože mě to probere a já si vzpomenu na Johna Cusaka. Páč ta jeho byla tak obrovská a měl ji tolikrát, že ani celá síť hotelů Hilton mu v množství klik nesahá ani po kotníky
U mě dobrý (2008)
Kdybych chtěl být originální, tak bych napsal:" ...je to česká variace na Dannyho parťáky" , ale já se zase jednou vykašlu na originalitu a napíšu odborně: Je to prostě další Hřebejkovka s plešatou Polívkou.
Muž a jeho pes (2008)
Seru na návraty všech Willisů, Stallonů, Van Dammů, Terminátorů a Superstar, i když je mám rád - vyjma "vy víte koho", protože se mi na plátno vrátil hrdina ze všech nejhrdinovatější - mon Bebel! A jestli příběh přišel někomu ponurý či depresivní, tak mě teda NE, páč mi srdce plesalo radostí nad tímto "comebackem"
Brutální Nikita (1990)
Po dlouhé době jsem překvapivě chytře investoval padesát korun a koupil si místo dvou piv kombinaci akčního filmu s krásnou ženou, který navždy změnil můj názor na čistící službu.