Recenze (713)
Teambuilding (2018)
Napřed musim rozhodně zmínit, že vůbec dostat se k tomuhle filmu nebylo lehký, ale nakonec se mi ho podařilo objevit na jednom nejmenovaným webu (případným zájemcům samozřejmně název webu rád prozradim, ale fakt to za to nestojí).. No a ted už k filmu jako takovýmu - byl jsem zvědavej jestli to je fakt takovej odpad a bohužel je.. je to tak otřesný, že se to těžko popisuje slovy a bylo mi trapně za všechny co se na tomhle hnoji podíleli..
Slasher Time! (2023) (amatérský film)
V podstatě se ztotožňuju s uživatelem a kolegou pornogrindem, kterej to vícemeně napsal za mě.. amatérskejch filmů jsem moc neviděl, ale tenhle je rozhodně jeden z nejlepších ikdyž tenhle ,,amatérskej" film je rozhodně lepší než zmiňovaná Čepel smrti nebo Poslední výkřik..
Klíčovou dírkou (2022)
Ultra originální film o jehož existenci jsem ještě včera vůbec nevěděl, nečetl jsem jedinou recenzi (možná, že ani žádná neni), neviděl jsem trailer a přiznam se, že jsem si takhle pojatej film už dlouho přál.. škoda toho konce jinak by to za mě bylo slabších 5*, ale i tak jsem velice spokojenej.. silný 4*
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Dlouho jsem se tomu vyhejbal, protože už tenhle hororovej subžánr moc nevyhledávam, ale nakonec mě k tomu jeden debílek dokopal a jsem za to rád.. rozhodně jeden z těch lepších hororů posledních let.. silný 3 hvězdy
Volej mámu! (2019)
Řekl bych, že existujou dva základní druhy divnosti, jeden je divnej a zároveň cool a druhej pak jen divnej.. tenhle film je bohužel ten druhej případ.. jeden z těch filmů kdy nezbejvá nic jinýho než zakroutit hlavou a pustit ho rychle z hlavy..
Kožené slunce (2002) (TV film)
Ikdyž fotbal jako takovej nesleduju a nikdy nepatřil mezi moje oblíbený sporty, tak tenhle film je pro mě zklamáním, protože komedie a filmy z vesnickýho prostředí to já zas rád..
Nová hračka (2022)
První jsem viděl francouzskej originál, takže můžu tyhle dva filmy porovnat a Nová hračka neni nic jinýho než klasickej remake, kterej vyloženě neurazí, ale mě osobně (jak to stejně většinou v těhletěch případech bejvá) originál sednul víc..
Ten dvanáctý (2017)
Bez ohledu na zdejší hodnocení jsem měl i tak trochu obavy, aby mě film fakt bavil, protože víme jak to tu někdy chodí, nicméně to bylo po filmařský stránce ještě lepší než jsem čekal a všem milovníkům survivalů můžu tenhle film doporučit..
Tancuj Matyldo (2023)
Filmy o Alzheimerově chorobě mam rád (tahle nemoc musí bejt fakt strašná) a v ČR se jich zatim natočilo pramálo.. musim přiznat, že to je ještě lepší než jsem doufal, takže rád zas jednou udělim českýmu filmu poctivejch 5 hvězd a o fenomenálních hereckejch výkonech Rodena i Rázlové se ani nemá cenu zmiňovat..
Je mi ze sebe špatně (2022)
Rozhodně jeden z nejoriginálnějších, ne-li nejoriginálnější severskej film posledních let.. už nejsem nejmladší a viděl jsem už leccos, ale tady jsem se doslova těšil na to co hlavní hrdinka vymyslí.. fakt bizárek tenhle film, nicméně zdaleka ne každej ho ocení..