Recenze (1 418)
Adamova jablka (2005)
Ach..něco nádherného..tohle se prostě musí vidět..brilantní herecké výkony, dlouho nezapomenu na xicht nácka Adama a faráře Ivana (Mikkelsen se mi začíná líbit čím dál víc)..jsem z toho filmu nějaký nabok..mazec..
Výstřel (1981)
Absolutní souhlas s Tosim - od Travolty jsem nic nečekal,ale tady se vážně vyšvihl..
Kick-Ass (2010)
Takové překvapení jsem dlouho nezažil. Musím přiznat, že jsem ke snímku přistupoval s despektem. Nakonec jsem byl ale velmi spokojen, má to spád a není to takové lehce předvídatelné jako u jiných superhrdinů.Chválím soundtrack.
Max Manus (2008)
A zase ti Seveřani. Film mě bavil, herecké výkony jsou velmi dobré. A člověk se aspoň dozví o národním norském hrdinovi. Pokud máte rádi filmy z 2.světové, tak by vás Max Manus neměl zklamat..
Zbytečná krutost (1984)
Soukromý detektiv je vážně slizoun, Coenovci už natočili lepší filmy, ale bylo to ok. Souhlas s POMO - posledních 10-15 minut je skvělých..
Opravdová kuráž (2010)
Mám Coeny rád a opět ukázali,že jsou TOP. Obsazení je super (nejvíc se mi líbil Bridges) a hudba se taky povedla. Jen tak dál,pánové..
Vanishing Point (1971)
Totální pecka. V životě bych nečekal,že by mě nějaká road movie mohla bavit. Působivě natočený film o ničem. Příběh je tak přímočarý a jednoduchý,až je to geniální. Co se kamery týče,tak nemám slov,paráda. A ten Dodge je prostě nádherný..
Poslední dny Sophie Schollové (2005)
Názorná ukázka,že všichni Němci přece jenom s hitlerovskou diktaturou nesouhlasili a někteří dokonce s režimem bojovali. Dialog Sophie s Mohrem je exkluzivní, líbila se mi i hudba. Respekt Bílé růži a potažmo všem odbojářům!
Prorok (2009)
Tahar Rahim zahrál skvělě, celé je to autentické a drsné. Líbí se mi filmy z vězeňského prostředí. Přeměna hlavního "hrdiny" z řadového nývlta na kápa je super. Artové vložky mi vůbec nevadily,právě naopak. Zdařilé..
Moneyball (2011)
Pitt klasicky výborný, líbilo se mi to..