Recenze (859)
Jumanji: Další level (2019)
Na tohle pokračování jsem opět šla do kina na 4DX projekci a musím přiznat, že se mi to velice líbilo, ačkoliv jsem podle recenzí nic moc nečekala. Opak byl pravdou . Bavila jsem se královsky :)
Legenda o drakovi (2015)
Velmi milé překvapení :)
Perníkový táta (2008) (seriál)
Mně osobně nejvíc vadí od 4.serie, že zřejmě několikaměsíční mimino, je zcela soběstačné a asi si i samo vymění plenky. Nikde se nic nepovaluje a dům dokonale uklizený. Celý den a asi i noc prosedí celá rodina u švagra v nemocnici a dítě je samo doma?
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Největší šmejd teda nebyl nikdo z mafiánů, mě těžce pil krev Artur, Toho bych snad zastřelila sama.
Yesterday (2019)
Velmi špatný herec v hlavní roli. Absolutně bez charisma :( Nedala bych ho ani do komparsu
Dokonalé repliky (2018)
No k filmu můžu říct jen jedno. Pokud pokročí věda tak daleko, že bude možné něco z mysli vymazat, nebyla bych proti. Je pár věcí na které bych ráda zapomněla.
Černovik (2018)
Trochu galimatyáš :) Základní myšlenku jsem pochopila, jo to ovšem natočené dost podivným způsobem.
Návrat na zapomenutý ostrov (2013)
No hodnotit to nebudu, protože jsem vydržela sledovat film 26 min a další hodinu bych nezvládla. Možná kdyby mi dovolili po zhlédnutí hlavní hrdinku nafackovat. Tak šíleně mi lezla na nervy, že mi začalo být u prdele co se s ostrovem stane.
Zrádce mezi námi (2016)
Kdyby všichni mafiáni byli jako Stellan asi bych proti nim nic neměla :))))
Čtyři slunce (2012)
Ach jo-to byla zase slátanina