Recenze (858)
Co jsme komu zase udělali? (2019)
Trošičku slabší, než první díl. Nejvíce u mě bodoval katolický kněz.
Nepolapitelný padělatel (2018)
No měla jsem v tom trochu guláš,jenže se holt ráda koukám na nestárnoucího neprůstřelného mnicha :) Na to, že je Chow už 60ti letý klobouk dolů. Jak to ti číňani jen dělají, asi začnu baštit rýži a syrové ryby :) Jinak ve filmu, kdo že je vlastně kdo, raději neřeším
Britannia (2018) (seriál)
Uvidím, co přinese 2.serie-zatím 60%. Nikolaj Lie Kass nejlepší postava
Na špatné straně (2018)
No nebýt hvězdného obsazení asi by to bylo pouze za 2. Vcelku upřímně docela ptákovina :)
Sněhurka bratří Grimmů (2012)
úžasné je to, že si Sněhurka vystačila s jedinou garderobou :))) měla by jít ženám příkladem, že v kritické a životu nebezpečné situaci nemusí honit parádu :)) princ taky nic moc
Penny Dreadful (2014) (seriál)
No nesdílím všeobecné nadšení-1 hvězda za obsazení a 2.za atmosféru. Jinak naprostá splácanina všeho možného, což se mi nelíbí. Necharismatický Dorian Grey. Končím po první serii
Helen (2009)
Koho nenavštívila alespoň jednou ničím neopodstatněná třeba malá deprese, nemůže pochopit, co prožívá hlavní hrdinka. Hrozný život, nic vás nebaví, všechno připadá zbytečné, nudné, bojíte se žít, bojíte se umřít.
Než přišla bouře (2018)
Nudný film. Většinu filmu mě dost vytáčela hlavní hrdinka těma kecama. Možná za to mohl dabing. Tak jo, tak jo, to bude dobrý blebleble
Ragnarok (2013)
Trochu to přehnali s velikostí toho tvora, ale ok
Žena v kleci (2013)
Po delší době jsem narazila na opravdovou lahůdku. Celý film jsem držela pěsti zaťatému policajtovi. Seveřané prostě umí,