Recenze (858)
Winchester: Sídlo démonů (2018)
Nemusí být vždy hektolitry krve, aby byl horor úspěšný,
Autor! Autor! (1982)
Nevím, nevím, připadalo mi to moc uřvané, ukecané a ve finále, nic neřešící. Ani Al Pacino to nezachránil.Konverzačka bez náboje. Nedalo se nikomu moc fandit, příliš nevěrohodné.
Romeo krvácí (1993)
Kvůli tomu podělanému saxofonu, co mi celý film žral nervy jednu * ubírám
Youngblood (1986)
Škoda, že se Rob Lowe neuchytil -má fakt hezkou prdelku :) Hraje jen v béčkových a céčkových filmech. Takový pěkný kluk to byl
Zavěste, prosím (2000)
Zdá se, že Diana kráčí ve Woodyho stopách a vážně není špatná. Dobré drama-komedie :)
Ils (2006)
Nevím-já jsem se vlastně nebála. Sralo mě debilní chování těch manželů.Ani moc nehledali něco na ochranu a jen zdrhali a ani nevěděli před čím. Ten pes se poděl kam? Za horor to nepovažuji, spíš ztrátu času.
Škola rocku (2003)
Jacka Blacka jsem nesnášela-jako starší je už fakt dobrej-viz Jumanji, ale jako rockera jsem ho teda skousla. Prostě mám pocit, že když byl mladší dost přehrával a jeho postavy jsem mu nevěřila. Je to tak i s tímhle filmem s jiným hercem by to byla celá palba.
Zločinné myšlenky (2003)
Vážně by se tenhle dar občas hodil, no na stálo bych ho nechtěla
Poslední píseň (2010)
Tak nějak mě tentokrát Sparks neoslovil. Přeslazená limča s tradičním tématem-odcizení-vzpoura-nemoc-smíření . Hlavní představitelka v pohodě, hvězdou je však obdivuhodný Greg Kinnear-nikdy nezklame. jedna * je za něj.
Insidious: Poslední klíč (2018)
Nechci být hnidopich, možná tvůrci zapomněli, nebo ni nějak ušlo zmrtvýchvstání, ale nezabili náhodou slavnou lapačku duchů v prvním díle? /2010/