Recenze (858)
Mordparta (2016) (seriál)
No tak nevím,čtu tady tu kritiku a přitom, zrovna osobní trable a starosti vyšetřovatelů jen ukazují, že nejsou bohové,ale lidé jako ostatní. Je přece známá pravda, že právě policisté a kriminalisté nemají prakticky žádný soukromý život, co by za něco stál. Spíš mi tady vadí, že to vypadá, jako by měli padla v 17 hod a nazdar zítra :) V zajímavostech je uváděno, že si M.Plánková musela kvůli roli obarvit vlasy na zrzavo, nicméně tvrdím, že v některých dílech má dost trapně nepadnoucí paruku
Lidi, co znám (2002)
Zákulisí,hnus a špína slavných a bohatých. Tajemství zhýralého života v ohrožení a jeden unavený klaun :) Dost dobré, jen nevím proč by vlastně člověk chtěl mezi takzvané celebrity patřit. Není upřímný ani úsměv :(
Kolumbovo náměstí (2012)
No skutečně to bylo lehce předvídatelné tak po 10.minutě :), přesto mně to bavilo a tyhle filmy mám ráda. odpočinek a relax :D Taky bych někam, kde je teplo a bezpečno :)
Celebrity s.r.o. (2015)
Ale no tak jo :D Za celkem zdařilý pokus o parodii na všechno a hlavně za luxusní konec 75%. Pokud to ovšem snad myslel Jirka vážně tak bych doporučovala Bohnice :)
Carl a Bertha (2011) (TV film)
No vida, je skvělé, že my ženy.dokážeme být tak paličaté a milující-kde by byli chlapi bez nás :))) /vtip /
Hodina prasete (1993)
Moc dobrý film a je radost vidět mladého Colina v akci-moc pěkný zadek :) Ačkoliv na toto téma byl o chlup lepší film-http://www.csfd.cz/film/10980-hra-o-smrti/
Inspektor se vrací (2015) (TV film)
Nikdy bych si nemyslela, že tak ukecaný film-budu sledovat se zatajeným dechem-bravurní podívaná. Thewlis podává skvělý výkon.
Black Mass: Špinavá hra (2015)
Takové trochu bez koulí a nedomrlé-nebýt Deppa nedokoukám :(
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Jednoznačně pro mě nejlepší kus ze serie. Cruise pořád stejně dobrý a dokonce nechal zazářit i ostatní kolegy :)
Byl to tichý muž (2007)
Obávám se,že takových tichých mužů je hodně. Slater v životní roli.