Recenze (858)
Zpověď americké nevěsty (2005) (TV film)
Cožpak si nikdo nevšiml,že to není myšleno vážně? Proboha je to komedie s velkou nadsázkou a dělá si prdel sama ze sebe
Lékárníkových holka (1996) (seriál)
Doporučuji-je to pohlazení na duši :)
Stavy rachotí (1983) (seriál)
Vystihuje dobu o které bohužel moc nevím. Je mi líto, že lidi v té době měli tak málo radosti ze života a jen dřinu. Někdy nevím na co si stěžujeme :)
King Kong (2005)
Běžte do háje s tím nadšením. Použiji slova jednoho zdejšího člena- byla to děsná pitchovina a totální ztráta času. Jurský park versus King
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Komu se líbilo tohle, tak vřele doporučuji-Jednotka příliš rychlého nasazení :)
Můj milý, můj drahý (2009)
Vida a pak, že René nedovede hrát jinde, než v komedii. Sice ty grimasy Bridget má pořád, ale nejspíš jsou to její mimikry. Logan, mě překvapil, zatím jsem ho nikde neregistrovala .)
Dům pro dva (1987)
Herecké výkony hodné Oskara a silně hutná atmosféra. Bohužel spoustu nevyřčených slov. Člověk se za tmavými brýlemi neschová a dospělost někdy moc bolí.
Nejvyšší nabídka (2013)
Týýý jo, fakt skvělé, po dlouhé době zase film, na který tak hned nezapomenu
Těžce zamilován (2001)
Stěží se na to dalo koukat, ale možná je problém ve mě, Jack Black je mi z duše odporný v každém filmu
Enderova hra (2013)
Pánové,trhněte si nohou. Bylo to skvělé a to jsem dokonce četla kdysi i knižní předlohu. Jste už pěkně nároční :P