Recenze (12)
Kazišuci (2018)
snesitelné.. ubrat na fekálnostech a dal bych o hvězdu víc
Osmá třída (2018)
v žánru jasný nadprůměr a mezi ostatními americkými teenage filmy o outsiderech si zachovává střízlivé zakončení.. snad jenom vztah otce/dcery je až moc pohádkový
Až na krev (2007)
asi nikdo nepopírá herectví Daniela Day-Lewise, ale krom toho jde o film bez tempa a byť jen náznaku ústředního konfliktu či snad vyvrcholení..
Muži, ženy a děti (2014)
tohle by vážně chtěl být šokující film ukazující všechny problémy internetu a sociálních sítí, ale není.. ano moderní technologie s sebou přinášejí jisté výzvy a některé jedince může odtrhnout od reálného světa, ale zdaleka se to netýká všech uživatelů jak se nám Reitman snaží podsunout
Láska je láska (1998)
já se ztotožnil (ano v jádru duše jsem třináctiletá lesbička) a hvězdu uberu snad jenom za to, že film skončil v nejlepším :)
Mezi námi děvčaty (2003)
asi esence toho co má romantická komedie o patnáctileté outsiderce z amerického předměstí mít
Protivný sprostý holky (2004)
Tina Fey je fakt dobrá (byť 30 rock nesnáším) - hvězda navíc za výborný nekorektní joke z první čtvrtiny filmu
Já, Simon (2018)
vážně by mě zajímalo, kde můžu najít tak idylické spojené státy.. naprosto neúbližný snímek
Znovu 17 (2009)
chybí tomu švih, který má mít komedie ze střední školy.. to je obecně problém všech highschool filmů natočených po roce 2005.. ubírám hvězdu za Zaca, ale čistě z osobních důvodu a nesympatií, které k němu chovám :)
The DUFF (2015)
pravý opak Easy A :)