Recenze (39)
Predestination (2014)
Mindfuck jako prase. Film, u kterého bylo tolik WTF jsem ještě nezažil. Nevím co napsat, jsem v koncích. Snad jen že tenhle film si jednoduše nesmíte nechat ujít. Mindfuck rules this movie.
Motýlek (1973)
Nuda. Nemůžu popřít herecké kvality McQueena a Hoffmana, ale nebavilo mě to. Nějaká převratná pointa, scéna, nic.
Poslední traper (2004)
Vyjímečný zážitek.
Protivný sprostý holky (2004)
Za ty kozenky Lindsey teda tu jednu hvězdičku dám..
Projekt X (2012)
Takhle by podle mně měla vypadat opravdová houseparty!
Už jsme tam? (2005)
Sračka..
Gravitace (2013)
Jeden z nejůchvatnějších filmů, které jsem kdy v životě viděl. Nádherné zpracování, nádherné pohledy na matičku zemi. Bylo to neskutečné..
Hlad (2008)
Zdrcující..
Podraz (1973)
Hmm, nebavilo mě to. Nevím proč, ale nudil jsem se u toho. Ten konec byl fakt špíca, ale víc nic. Možná když se na tenhle film podívám po druhý, řeknu si jaká paráda.
Olověná vesta (1987)
Drill na začátku byl vynikající, pak ale pro mě už film nebyl až zas tak zajímavý.