Poslední recenze (226)
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Po Devadesátkách další česká perlička, která se svou kvalitou nemá za co stydět. Řekl bych, že to byl docela pošmak, ale nebyl bych první ani poslední s tímhle originálním závěrem. Člověk by toho kluka skoro až politoval…
Šejdrem (2008) (TV film)
Docela náhodnej objev a docela příhodnej kousek. Stará klasika to není a asi ani nikdá nebude, ale líbilo - není to hloupý ani kýčovitý. Zkrátka “feel-good” jednohubka z malý vesnice, co si na nic víc ani nehraje.
Zóna zájmu (2023)
Člověk se cítí až na hranici citového vydírání, když chce dát filmu s podobnou tematikou méně jak 4 hvězdy. Ale vlastně mě to nesebralo tolik, jako vetšina ostatních snímků. Obecně se mi to líbilo (prostě A24, jehož vlastností #1 je chrlit líbivý obsah), ale nijak nadstandartně to ve mně nerezonovalo. Za vidění snímek určitě stojí - je to trochu jinak pojatý pohled na mnohokrát opakované téma a minimálně v tom má film určité přednosti. Herci také fajn, ale klidně bych si to ještě trochu připepřil - nicméně na nemainstream produkci v kolínském Kině 99 nezvykle narvaný malý sál. Až mi to bylo nepříjemné - člověk už si tam přeci jen zvykl na komorní atmosféru o max. sedmi lidech (a to už je nějaká událost!) a najednou se vám tam hrne 40 lidí. Nehoráznost, která už se doufám nebude opakovat! :)