Recenze (525)
Minulé životy (2023)
Bezchybně vyprávěný příběh, kterému chybí jediné - nestrhne vás a jen velmi málo překvapí. #kviff2023
Jako nikdo jiný (2023)
#kviff2023
Ve jménu cti (2023)
Když člověk zachytne pokus o nějakou historickou přesnost, je to příjemné osvěžení. Když se přičtou zajímavé hlavní charaktery, bylo to velmi hezky koukatelné. #kviff2023
Dokonalé dny (2023)
Pomale plynulý japonský film s věcmi, o věci které jsou jak mají být. #kviff2023
Sisu (2022)
Lehký zábavný film o zabíjení nacistů. Nehledat žádné složitosti jako historická přesnost a fyzika a jen si to užít. #kviff2023
Imago (2023)
Cigaretovej kouř, Polsko, temná muzika, písek, Balt, alkohol, šílenství mateřství. #kviff2023 a hooodně silnej zážitek
Obři a hračky (1958)
Plyn na podlahu, karamelku do pusy a čas na poradu! #kviff2023
Minnie a Moskowitz (1971)
Popravdě film, který sestává z nesmyslných, nepříjemných a trapných scén, které se náhodně střídají. Herectví určitě, ale bavilo mě asi posledních 15 minut. #kviff2023
Holky jsou v pohodě (2023)
Jako dobrý. Holky si půjčily chatu a postel a natočili film o tom jak hrajou divadlo. Všem to sluší, film má svoje momenty, ale že by mi to utrhlo srdíčko, to ne.#kviff2023
Umění jíst a milovat (2023)
Film ze starých dob, kdy Fracouzi jen žrali... Popravdě jsem si říkal, jestli mi film, ve kterém se prvních 30 minut jen vaří a degustuje, bude chutnat. Nakonec jsem na konci projekce sice odcházel se slinami jak boxer, ale ve výsledku nadšen. Medicína není tak úplně exaktní věda. První projekce mého #kviff2023