Recenze (604)
Špatná výchova (2004)
Film příjemný na koukání, středně náročný. Občas jsem se ztrácela v ději, ale to asi tím vínem :-D Gael tradičně roztomilý. Ale after feeling jaksi žádný...
O těle a duši (2017)
Částečně snový a mystický film, který se však skutečné hloubky citu jen dotkne. Klouže po povrchu, nedává vše zadarmo, ale něco tomu chybí. Kino Scala, Brno, 12. 10. 2017.
Městečko Twin Peaks - Epizoda 1 (2017) (epizoda)
První díl je úplná bomba a je to přesně to, co bych si po letech představovala. Nechápu tu mdlou kritiku. Zachován je humor (možná je ještě lepší), tajemnost, a skvělá kamera. A fakt jsem se i bála!
What’s in the Darkness (2015)
Film, který neurazí, ani výrazně nenadchne. Občas vás přinutí k hlasitému smíchu, či odfrknutí nad originálním vtipem či přirovnání. Ale vcelku je děj dost mdlý a jednoduchý. Herecké výkony ucházející a uvěřitelné. Shlédnuto v rámci festivalu Kino Asia 2017 v Kino Art svého času v azylu v Distillery.
Zázraky (2014)
Jsou filmy s výrazným dějem a pak filmy, po kterých ve vás zůstane pocit. Zvláštní výsek ze života včelařské farmářské rodiny. Odhalují se nám sny a touhy jejích členů. Některé se dosud plnily, jiné snad naplněny budou, a některé se možná navždy ztratí. Ale kdoví...
Cesta do Mandalay (2016)
Láska a přitažlivost někdy naruší rovnováhu lidí natolik, že žárlivost a přivlastnění si jiného člověka dokonají dílo drastickým způsobem. Film o střetu dvou silných a hrdých osobností, které dělilo od spokojené budoucnosti jen pár doteků... Dlouhé vizuálně jímavé záběry kamery nás provádí chudými poměry, továrenským prostředím. Velmi dobře natočené krvavé zásahy do těla. Shlédnuto v rámci festivalu Kino Asia, Brno, 24. 9. 2017 v Kino Art, svého času sídlícího v Distillery.
Kaili blues (2015)
Vizuálně poetické az industriální záběry nás přivádí do chudých vesnic v horách, kde nastávají situace až lynchovskeho typu. Film ve mě probouzel inspirace: Hrajme si s realitou v realitě. Nic není zbytečné, ani ztráta času. Užívejme každý okamžik a příležitost. Festival Kino Asia Brno, 22. 9. 2017, kino Art toho času v Distillery.
Dvojitý milenec (2017)
Vtahující kvalitní práce s kamerou, bez hudby. Už si myslíte, že jste vše pochopili, a naráz je vše jinak. Děj až Lynchoidního typu. A myšlenka, která mi z toho vypadla: "Nezačínej si s magorem. Ale kdo je tu vlastně magor?"
Po strništi bos (2017)
Děj filmu plyne stejně jako život každého z nás. Žádná výrazná dějová linka se nekoná, což však dává filmu více na poetičnosti a prostor přemýšlet nad vztahy a okamžiky osob. Jediná nová překvapivá věc ve filmu je asi návod na chůzi po strništi. Jinak je vše v podstatě stejné jako dosud. Životy plynou stále stejně. Jen ty války a vojáci přichází a odchází a mohou přijít znovu. Do naší každodennosti mohou opět vniknout, stejně jako vnikli do každodennosti a obyčejnosti tohoto filmu. Kino Scala 1. 9.
Otcové a dcery (2015)
Klasická americká slátanina o vztazích, emocích, lásce atd. Nuuuuda. Ale vydržela jsem to 54 minut...