Recenze (3 315)
Podfukářky (2019)
Tyhle dvě dohromady vytvořily naprosto skvělé kombo. Občas vážně miluju tyhle primitivní komedie.
MasterChef Junior (2013) (pořad)
Pokud máte rádi Masterchefa obecně, tak tohle doporučuji. Je to mnohem větší sranda, než s dospěláky a ta jídla jsou naprosto boží a na úrovni šéfkuchařů. Navíc účinkující porotci se skvěle doplňují a děti válí ve svém vyjadřování a vaření.
Narcos: Mexiko (2018) (seriál)
Přiznávám. Po "Narcos" jsem se na tohle dívat nechtěla, jelikož jsem byla dost skeptická, že to nebude už tak super. Nicméně jsem se hodně spletla. Je to naprosto skvělé. Jiné, ale skvělé. Těším se na další sérii.
Punk je hned! (2019)
Tenhle typ filmů je hodně těžké natočit dobře, nicméně je to celkem povedené. Akorát mně osobně je z těhlech lidí krapet špatně.
Donbas (2018)
Na můj vkus až příliš přeplácané. Kdyby to bylo zpracováno jinak, mohlo to být mnohem lepší.
Srážka s láskou (2019)
Naprosto skvělé výkony jak ze strany Charlize, tak Setha. Nicméně k Sethovi se tento typ filmu hodí, ale Charlize se překonala a hodně mě překvapila. Opravdu výborná podívaná, která vám zaručeně zlepší náladu.
Stockholmský syndrom (2018)
Stockholmská parodie na drama s hvězdou Noomi.
Romeo Akbar Walter (2019)
Indická rozvědka celkem jede bomby. Super.
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Klasická spidermanovka. Splnila očekávání, takže spokojenost.
Město lží (2018)
Skvělá detektivka ohledně nevyřešené smrti Notoriouse B.I.G. a Tupaca.