Recenze (3 298)
Zraněná srdce (2019)
Taková ta klasická válečná lovestory, která ke Keiře naprosto sedí.
Příběh dvou kuchyní (2019)
Egoistický dokument o dvou restauracích patřící jedné majitelce. Zde je vše krásné, všichni se milují a pomáhají si. Práce tam je jak pohádka. No, řekla bych, že kdyby to točili o jakékoliv jiné restauraci, šlyšeli bychom asi to samé od všech.
Caught in a Ham (2019)
Divné a popravdě to není ani vtipné.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
4 hvězdy pro Sophie, jinak by to šlo udělat mnohem lépe, si myslím.
Pokémon: Detektiv Pikachu (2019)
Super detektivka i pro dospěláky.
Noc, kdy moje matka zabila mého otce (2016)
Španělský bizárek.
Poslední turné (2018)
Jestli chcete hodinu a půl sledovat něco, co zůstane s otevřeným koncem, tak do toho. Celé to stojí jen na hereckém výkonu S.J.P. Příběh je krásný, nicméně to není dotáhnuté do konce.
Old Boys (2018)
Trošku fádní a nudné, ale jde to.
Šprtky to chtěj taky (2019)
Olivia Wilde je asi exšprtka, nicméně to vymyslela skvěle. Super, vtipná podívaná.
Vražda na jachtě (2019)
Jennifer a Adam jsou super dvojka a moji oblíbenci. Takže za mě parádní komedie!