Recenze (3 315)
Operace kolibřík (2018)
Za mě skvělá podíváná. Jesseho mám hodně ráda a zbytek se tam hodil víc než dost. Příběh byl také hodně zajímavý a zápletky super.
Mrtví neumírají (2019)
Beru to jako špatnou komedii. Nicméně mě nepřestane asi nikdy udivovat, jak někteří špičkoví herci můžou přijmout roli v takovém propadáku. Na druhou stranu, nebýt jich, tak na to ani nekoukám.
Rodiče na tahu (2019)
Nevím, co od toho každý očekával, ale podle mě to účel splnilo. Já jsem se skvěle pobavila a navíc se skvělými herci.
Loli paradička (2019)
Měla bych dostat diplom, za to, že jsem to doukala a rozuměla skoro všem slovům.
Ostrým nožem (2019)
Slovensko celkem jede pecky. Naprosto super snímek z prostředí zkorumpované justice.
Na střeše (2019)
Jsem ráda, že Mádl natočil zrovna tohle. Ale musím říct, že bych zrovna od něj nečekala něco tak inteligentního a povedeného. Vážně super.
Co jsme komu udělali? (2014)
Tohle se mi ještě asi nikdy nestalo, ale musím konstatovat, že dvojka je o něco lepší než jednička. Nicméně jsem se opět skvěle pobavila.
Travis Scott: Koukej, mami, létám (2019)
Travisovu hudbu sice moc neposlouchám, nicméně dokument super.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Moc jsem to nepochopila, ale beru to. Parkrát jsem se zasmála, ale toť vše. Ani Leo, Brad a Margot to nezachránili.
Plážový povaleč (2019)
Čekala jsem to mnooohem víc vtipnější a lepší.