Recenze (3 297)
Aladin (2019)
Až na ty muzikální prvky, je to super.
Hellboy: Královna krve (2019)
Já ani nevím odkdy mi je Hellboy sympatický. Nicméně jsem nejdřív byla trošku odpůrce těch vtípků a sprostých slov, ale časem jsem si na to zvykla a dokonce mě to baví a nedokážu si ho bez toho ani představit. Příběh v pohodě. Ale na to, aby vás to dostalo musíte být asi velký fanoušek.
Pan Dort (2018)
Je to vtipné, nicméně na Švédsko bych čekala trošku větší úlet.
Kouzelný park (2019)
Hezká, akční pohádka.
Vnitřní záležitosti (2016)
Skvělé!
Bez věcí nad věcí (2018)
Německé komedie občas hodně překvapí. A tohle je teda naprosto boží překvapení.
Hotel Mumbai (2018)
Kvalita.
Balkánská hranice (2019)
Kvalitní zabijačka.
Poslední večery na Zemi (2018)
Celkem divná detektivka.
Zraněná srdce (2019)
Taková ta klasická válečná lovestory, která ke Keiře naprosto sedí.