Recenze (3 294)
Hodný dinosaurus (2015)
Byla by to hezká pohádka, kdyby už na začátku nebylo jasné, jak to dopadne. Nicméně pro děti je to asi adekvátní.
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Krásné.
Akta Pentagon: Skrytá válka (2017)
Nápad super, nicméně realizace trochu zklamala. Poslední půl hodinka byla naprosto skvělá! Jen škoda toho před ní.
Dívka za zrcadlem (2018) (TV film)
Já teda nevím. Ale nemám ráda ani jednu z hlavních postav. A příběh je taky celkem nudný, takže je to celé jen taková omáčka.
Maxinožka (2017)
Krásný příběh o Yettim a vlasech. Originální!
Nit z přízraků (2017)
Příliš melodramatické a ukňourané.
Kolo zázraků (2017)
Kate tady hraje hysterku, která má věčně migrény. No popravdě z ní chytnete taky trochu migrénu. A nepomůže tomu ani ta příjemná hudba. Bohužel. Jinak příjemný příběh, ale nic originálního. Trochu fádní.
Hlupák (2014)
Pro dobrotu na žebrotu. Jen chudák Dimitrij asi nezná šikmou věž v Pize, pak by možná tolik nevyšiloval.
Mad World (2016)
Hodně povedené drama o jednom bipolárním klukovi a jeho tátovi. Možná z toho i dostanete depresi, tak pozor.
Listopadoví vrazi (2017)
Já myslím, že si tyhle dvě dětšké hvězdičky zaslouží ocenit. Jak Chloe, tak Ansel mají něco do sebe a vždycky mě potěší, když jsou v nějakém filmu a tohle je snímek stvořený jen pro ně dva, což oceňuji. Story taky dobrá, takže já jsem spokojená.