Recenze (83)
Godzilla (1998)
Slušná popcornová zábava ve stylu Jurského parku. Jen by ta Godzilla nemusela být příště tak počítačová, jestli nějaké příště bude. Před 15 lety to své kouzlo mělo, těžko říct, jak by to dopadlo dnes.
Terminátor: Příběh Sáry Connorové (2008) (seriál)
První dvě epizody byly docela nadupané. Pak to bohužel sklouzlo do průměru. Po scénáristické stránce excelentní. Rád bych ten seriál viděl se stejným rozpočtem jako má filmová série.
Anděl Páně (2005)
Skoro jako telenovela. Nemá to kouzlo původních klasických pohádek. Film vlastním na DVD, znovu si jej ale nepustím. To si raději 1000x pustím Tři oříšky pro popelku, nebo Byl jednou jeden král. Myslím si, že Jiří Strach není dobrý režisér pro filmy tohoto typu. Ať raději točí sci-fi.
Rocky (1976)
Oscarový kultovní hit. Z celé série nepochybně nejlepší. Nebo jinak: nejlepší boxerský film všech dob, respektive série.
Rudá Sonja (1985)
poměrně nevydařený film, lze jen ocenit výpravu, která je dokonalá, průměrné herecké výkony, špatný námět, scénář, dobrá hudba. po komerční stránce propadák 2*
Kyôryû sentai Juurenjâ (1992) (seriál)
Původní předloha Power Rangers aneb Strážci Vesmíru po Japonsku. O poznaní drsnější. Třeba představitel zeleného strážce - Burai zemře. V americké verzi zelený strážce - Tommy jen ztratí síly.
Herkules v New Yorku (1970)
Podívaná ve stylu Buda Spencera a Terence Hilla. Film vůbec není tak špatný, jak je zde hodnocený. A přece: filmový debut Schwarzeneggera je slušnou podívanou.
Komando (1985)
V rámci žánru extratřída. Lepší už je jen Rambo.Zajímavý by byl film John Matrix vs. John Rambo ve vrcholné formě 80 let.
Cesta na Měsíc (1902)
Spíše groteska než film. Povinost pro filmové znalce a všechny, které zajímají počátky kinematografie.
Přednosta stanice (1941)
Trochu přitroublá komedie, která především těží z výtečného herectví Marvana a Buriana.