Recenze (401)
Punkový syndrom (2012)
To že Pertti má vadu řeči se lehko v té finštině ztratí, jelikož to je jazyk uplně otřesnej. Jinak dokument naprosto bez výhrad super, zajímavý zážitek a celkem i kupodivu (v rámci možností) dobrá hudba
Normal (2009)
Líbí se mi ta věrohodnost Kňažkovy chladnosti. Zahrál Petra Kurtena opravdu skvěle. Kamery a střih také velice obstojné, proč mam ale z filmu celkově špatný dojem ?
Thor: Temný svět (2013)
Žánr : Akční / Dobrodružný / Fantasy ? A kde je napsaná komedie ? - to jediné bych filmu vytknul, tvůrci film nabouchali akcí a divák se po celou dobu defakto nenudí, ovšem ta místa, kde nebyla akce byla na můj vkus až moc uvolněná atmosféra a mrak vtípků...
Auta (2006)
Na to že to má celkem velké hodnocení je to pěkná kravina, pochopitelně pro děti do 13ti let to je určitě zábavné, pro lidi 20 + to je tak nudné až u toho klidně i jeden usne....
3 nindžové v zábavním parku (1998)
3 nindžové ovládaj bojové umění asi jako já když jdu z hospody po dvaceti pivech. Možná to ode mne není fér když film hodnotím jen že jsem zahlídl 10 minut (ale zrovna deset minut našláplé akcí ! :D ). Prostě sprostě film nechci nikdy v životě vidět.....
Šmejdi (2013)
Je to až k nasrání, když vidíme jak je možné oškubat důchodce, na druhou stranu si za to můžou sami, že si nechaj srát na hlavu a prodejce se bojí a věří mu všechno co jim nakuká. Když jim nic nedám a nic nepodepíšu tak přece nemusím nic platit i když risknu to, že nedostanu dva salámy jako dárek.. Zdravím pani Evu a jejího kamaráda, kteří si za neuvěřitelné peníze kupují společnost a nejsou tak sami doma a třeba si jednoho dne přivezou domu i funkční parní čistič..
Okrsek 13 (2004)
Jestli máte rádi Parkour je to film pro vás, jestli ovšem hledáte scifi, což jsem hledal já, tak si tenhle film nepouštějte. Dokonce i od té komedie to má dost daleko. Film hodný k shlédnutí při nedělním deštivém odpoledni, když jej vysílaj v bedně a na jiném kanálu pouštěj otázky Václava Moravce a podobné hovna.
Rambo: První krev (1982)
Jsem jedinej, komu příde to všechno uplně zbytečný ? Kvůli tomu že ho šerif nechtěl ve městě tak mu naoplatku zapálí pár budov ve městě, sejme pár psů a zraní několik mužů? A ve finále je to ještě hustej týpek. Když jsem to jako kluk dostal na VHS k narozeninám opravdu jsem Ramba žral, ale po letech mi to teda přijde jako pěknej vocas.
Den nezávislosti (1996)
Když člověk řekněme vypustí tu "Americkou výjimečnost" tak na to, že je to skoro 20 let starý film si myslim, že velice povedený... Místy se u toho člověk i pousměje - i když to není záměrem...
Podfukáři (2013)
Opravdu pěkné triky a zajímavé propletení těch událostí a "kouzel". To byl muj první dojem.... a čekal jsem až mně to nakonci filmu odstřelí do vesmíru až zjistím kdo je vlastně hlavní "kouzelník". Ale toto...... to přeci nemohou myslet vážně... absolutně se to do příběhu nehodilo a v podstatě ani nemohlo....