Recenze (102)
Líbáš jako ďábel (2012)
...co jsem čekala, to jsem dostala:) zase takový ten "kulisák". Méně ideologické oproti prvnímu dílu. Zasmála jsem se.
Líbáš jako Bůh (2009)
jako totální katastrofu bych to neviděla..na jednu stranu - nemusím se pořád dívat na krutá dramata, na superakční thrillery s fantastickou myšlenkou a na trháky roku...tohle je film, u kterýho klidně budu dělat něco do školy, pustím si ho jako kulisu, nemusím se na něj soustředit, občas se něčemu zasměju...je to jednoduché, laciné, ale i přesto koukatelné
Hostel III (2011)
ze všech tří dílů nejvydařenější...má to nějaký jakž takž normální příběh
Hostel II (2007)
...prostě to nedokoukám...
Zakletý v čase (2009)
Pěkný nápad, ale nezaujalo....
Milý Johne (2010)
Dlouze se táhnoucí příběh, celou dobu čekáte a čekáte, kdy se stane něco zajímavého..ale pak je najednou konec
Vyměřený čas (2011)
Nápadité, záživné, napínavé, trocha romantiky = super film
V moci ďábla (2005)
...vzbudit se ve 3 ráno, po zhlédnutí tohoto filmu není moc příjemné...a na děsivosti ještě přidává fakt, že byl natočen podle skutečné události...
Magická posedlost (1998)
Sandra i Nicole podaly výborný výkon. Romaňták "jako sviňa":)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Skvělý film, ale musím ubrat hvězdičku za ty šílené "zpívací" scény pidimužíků v továrně...jen taková zajímavost: mezi herci, o kterých se uvažovalo do role Willyho Wonka, byli: Jim Carrey, Adam Sandler, Nicolas Cage, Rowan Atkinson, Robin Williams a další. Dokonce o roli měl vážný zájem i Marilyn Manson:P