Recenze (40)
Kingdom (2014) (seriál)
Perfektni serial z prostredi zapasu v kleci.Drsni typci,zadny nagelovani frajirci.Cim vic dilu tim se zvetsuje moje navykovost na tenhle seros.A to serialy,fakt moc nemusim...
Nikdy to nevzdávej 3 (2016)
Bohuzel uz hodne slaby.Malo souboju a hlavne ten pribeh je fakt o nicem...
Jsem Ali (2014)
Výborný dokument o nejlepším boxerovi v historii.Unikátní záběry a záznamy které jinde neuvidíte.
Ant-Man (2015)
Michael Douglas,je zde parádní,vážně mu to sedlo.Zase jiná Marvelovka,zasazení mravenců je parádní.Určitě lepší jak A2.
Hon na lišku (2014)
Pro mě osobně těžké zklamání.Zápasy to jen opravdu olízlo.A dýchlo to na mě tím že spíše toužili opravdu po oscarech.Dlooouhé záběry o ničem podkreslenné hudbou a Steve až přehrával rekl bych.Škoda,tak slibné látky...
Tapped Out (2014)
Kupodivu se mi to velmi líbilo.Jakmile jsem viděl Kanadský film,tak jsem čekal průser ale bylo to fajn,občas hudba neseděla ale jinak bezva fighters film.Kdo někdy zkoušel zápasit tak ví,že to není jen o svalech,to jen tak pro moudrý hlavy :D Je to tak na 3 a půl hvězdy ale když zavřu oči tak dám 4...
Noční můra v Elm Street (2010)
Jsem velký fanoušek Freddyho ale toto oživení Noční můry se vážně nepovedlo.V první řadě herci jsou tu tak neskutečně otravní až se na to skoro ani nedá koukat.Jackie nemá jako Freddy zdaleka takové charisma jako Robert Englund.Dokonce i samotná maska Freddyho se mi nijak nelíbila.Zkrátka mi to celé přišlo takové odbyté,což je škoda...
Fakjů pane učiteli (2013)
Tady na CSFD mě už asi vážně nic nemůže překvapit ale toto je vážně trochu moc.Sračkoidní Německý výtěr,toho nejhoršího kalibru a ono to má lepší hodnocení než kdejaký Hollywoodský biják,který pobaví podstatně víc a dá se na něj kouknout i několikrát.Vážně by se ti lidé tu měli zamyslet.Nechápu že to vůbec vpustili do kin,naopak kvalitní filmy k nám vůbec nepřichází do distribuce.Německý ubožáci hrající si na americkou komedii,nic strašnějšího,jsem neviděl od dob Holky to chtěj taky a podobných německých DRECKů!!!
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Jděte se všichni bodnout.Šel jsem do kina na akční film a dostal jsem nadupanou akční pecku našlapanou hláškama.Nikdo neumí takový akčňáky jako tahle banda a až nebudou točit filmy,tak už tak dobrý akčňáky vznikat nebudou.Omladina na starou bandu nemáááá!!!
Transformers: Zánik (2014)
Perfektní velkofilm a dokonalá zábava.Kdo dá tomuhle filmu dvě nebo tři hvězdy,by se měl probrat.