Recenze (129)
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Aaaaaaa proč je to tak krátký? {IMAX}
Pan Nikdo (2009)
"Every path is the right path. Everything could've been anything else and it would have just as much meaning."
La cara oculta (2011)
Pecka, bomba, pumelička! Dámy a páni, tohle se prostě musí vidět. Báli jste se někdy podívat po ránu do zrcadla? Hm, tak po zhlédnutí tohoto skvostu se možná nekouknete celý den. Ten pocit beznaděje, která je umocňovaná znovu, znovu a znovu - něco absolutně nepopsatelného. Prostě jsem chvílemi ani nedutal, a pak přišel ten závěr a já mohl jen s natevřenou pusou vypustit "aha" a jít spát. Teda, zkusit spát...
Všiváci (2014)
Film se slušnou atmosférou a potěšujícími hereckými výkony, kde bohužel za přestřelený, chcete-li prostřílený, závěr nemůžu dát víc jak za 3. Ale na to, že jsem díky 47% čekal totální propadák, jsem mile překvapen.
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Němčina by to posunula asi na stupínek nejvyšší... Každopádně ten konec budu ještě nějakou tu chvíli solidně rozdejchávat, uhh.
Dogani (2011)
Asi první film, kterýmu jsem dal 5 hvězdiček, ale už si ho nikdy nepustim... mmmm odporný.
Kapitál (2012)
Je to hra, možná nefér a krutá hra, ale velkolepá hra. Nikdo nemůže vystoupit a říct - už nehraju... Ohromující přehlídka snobství, slizounství a intrikářství, která mě bavila. Jen mi dost vadí ty směšné prostřihy prezidentových myšlenek, jež ničí celkový dojem a atmosféru jinak poměrně příjemného, ale zároveň "nasrávacího" filmu.
Hvězdy nám nepřály (2014)
Přiznávám se, tohle mě absolutně rozbombardovalo! Drsný příběh prostě nemá chybu a oba hlavní aktéři zvládli svoje role s grácií, věřil jsem jim úplně všechno. Kdybych se nemusel jít vysmrkat a utřít slzu, asi bych ještě teď zíral do titulků a užíval si ten nenapodobitelný pocit po výjimečném filmovém zážitku...
Definice lásky (2012) (TV film)
Nuda, kde jsem se za celou dobu dozvěděl 2 "moudra": 1) Život je to co máme, a ne to co chceme. - s čimž absolutně nesouhlasim! 2) závěrečná "definice lásky" - která nemá k moudrosti o moc blíž než ta první kravina. A co se obsahu týče... no, kdybych si sednul na hodinku na lavičku na náměstí, dozvěděl bych se toho o lidech víc než tady... a ještě bych byl na čerstvým vzduchu.
Cherrybomb (2009)
Průměrná podívaná o "starostech" při dospívání, která nenudí. Ale ten uměle násilný závěr - hrůza!