Oblíbené seriály (10)
Star Trek: Enterprise (2001)
Hvězdná brána (1997)
Anatomie lži (2009)
Falling Skies (2011)
Teorie velkého třesku (2007)
Dr. House (2004)
Expanze (2015)
Star Trek: Picard (2020)
Star Trek: Discovery (2017)
První řada byla trochu zklamáním - místo Klingonů podivní šišlavý mutanti - spíš tragičtí, než hrozivý. Paralelní vesmír - když autor sci-fi scénáře nedokáže nic kloudného vymyslet, tak vyštrachá zlý paralelní vesmír. A podivná atmosféra, která jaksi "nekorespondovala" se Star Trek kultem. Přesto poutavý příběh a skvělá sci-fi - minimálně za tři hvězdy. Ovšem druhá série - to už je ta pravá ST jízda a dovolím si tvrdit, že zatím totálně největší.
Půjčovna masa (2018)
Tak tohle byla pro pravověrného scifistu super jízda Warpem 10. Ostatní hnidopichové a artový řiťopichové, ať se jdou bodnout. Tohle nemělo jediný špatný záběr, jedinou trhlinu v logice příběhu. Hal to ve svém komentáři vystihl. Insilvis má patrně na mozku moribundus. Lacike je dementní kokot (jak jinak), co ani neumí psát s diakritikou.