Poslední recenze (14)
Ezel (2009) (seriál)
jednou jsem to omylem někdy zrána zahlídla a k mýmu překvapení jsem na to nakonec zůstala koukat ;) od tý doby se povedlo ještě párkrát a je to v rámci mezí docela zajímavý ... resp. určitě to není zas taková píčovina, aby se tu muselo házet odpadama ... hodnocení by bylo tak na dvě a půl, ale vzhledem k těm odpadům teda tři
Z úst do úst (2005)
Banda vypatlanejch smažek a německej guru Jára. U tohohle filmu by mělo být VELKÝ varování, že existuje ještě stejnojmennej švédskej film ze stejnýho roku - páč takhle chci zpátky svejch 99 minut života strávenejch nevěřícným čučením na tuhle nudnou blbost, která je úplně, ale úplně vo ničom (literally).
Super drbna (2007) (seriál)
1., 2. a 3. řada skvělá závislost. 4. řada ještě ušla, ale už to nebylo ono. 5. řada naprosto surrealistická blbost, která vyvrcholila nelogickou zápletkou s monackou rodinou šišlů a Blair, která někde v průběhu řady očividně urpěla lobotomii, protože jinak si její náklonost k Danovi nedokážu vysvětlit (aneb ale fuj jako). Upřímně doufám, že se po letní přestávce vrátěj postupně k předchozí kvalitě, protože materiál na to je. A vzhledem k tomu, jak jsem tenhle seriál na začátku milovala, tak pořád za 5 hvězd (a ty dvě poslední řady budu dělat, že jsem neviděla).