Recenze (26)
Černí baroni (2004) (seriál)
Přečetl si pan Holub vůbec Černé barony? Pravděpodobně to vypadá na Švejka, protože on nehrál Kefalína ale Švejka. Jeho výkon ten seriál totálně zprznil...
Matrix Resurrections (2021)
Tenhle čtvrtý díl je pomsta ARCHITEKTA za to, že jsme za 20 let nebyli schopni poznat, že žijeme v MATRIXU...
Upír ve věžáku (1979) (TV film)
Nemá to chybu...
Krakonošovo tajemství (2022) (TV film)
Je skvělé, ze ČT dala v průběhu pohádky poděkování koncesionářům za to že mohl vzniknout takový paskvil. Já bych jako koncesionář ocenil kolik stála ubohost, která ani neviděla Krkonoše. Krakonoš v téhle pohádce na mě působil jako žárlivec z filmu Noci z nepřítelem. Chyběla zábava, hravost a vtip která byla v původních pohádkách...Jak této parodii na pohádku může dat někdo 5 hvězd (to Vás tak zblbla propagace ČT).
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Tak přiznejme si že je to lepší nez (průjem) ep 7, 8 a 9...
Dlouhá bílá stopa (1982) (seriál)
Proč to má ČT v trezoru???
Čas (2021)
Jak už tady někdo psal, vidím v tom taky THE LOST. Každopádně konec lepší než u seriálu. Jinak něco tomu fakt chybělo, ale zkouknout se to dalo.
Princezna zakletá v čase (2020)
Jo mělo to koule....co víc k tomu říct.
Muž z oceli (2013)
jak téhle kejdě muže dát někdo 5 hvězd. Absolutní nuda, šeď a ani ta hudba není pěkná. Horší než SUPERMAN 3 a ještě horší než SUPERMAN 4.
Wonder Woman 1984 (2020)
Žádný zázrak, ale pořád tak 10x lepší než STAR WARS 7-8-9 od HNISNEY...