Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Perfektně odvedená práce. Herci jsou velmi sympatičtí, ale největší předností tohoto seriálu jsou bojové scény. Jsou plné emocí a nezačnete se v nich po čase ztrácet. Každý díl je něčím výjimečný, přesto je 8.díl(Poslední hlídka) a 9.díl(Zač bojujeme?) tím nejsilnější co jsem nejen v seriálech kdy viděl. Nejlepší a můj nejoblíbenější seriál.
Panství Downton (2010)
Teorie velkého třesku (2007)
Lovci duchů (2005)
Sherlock (2010)
Velmi, ale opravdu velmi dobře udělaný seriál. Jen si stále kladu otázku zda by si udržel vysokou úroveň i s jiným obsazením..
Black Books (2000)
Domek z karet (2013)
Velmi mistrně vykonstruovaný politický thriller, který vás vtáhne a nepustí. Ale prostě nemohu uvěřit tomu, že by sebou nechali všichni tak jednoduše manipulovat, to se mi opravdu nezdá. Pokud chcete dělat vysokou politiku v USA musíte být alespoň tak chytrý jako hlavní hrdina Frank Underwood. Tam se nikdo hloupý jen tak nedostane. P.S. to že neni hloupý neznamená, že není hajzl ;)