Recenze (85)
Wolverine (2013)
Rozhodně si počkejte na scénu po titulkách ;)
Napříč vesmírem (2007)
Předem upřednostním, že tento film rozhodně není na pět*, ale nemůžu si pomoct. tento film mě prostě dostal a to nejen díky skvělým hereckým výkonům, ale především díky hudbě od Beatles, kterou miluji. i když jsem se ze začátku bál cover verzí -které nesnáším- , musím uznat, že písně zní skvěle. jediné co mi trochu vadí je příliš dlouhá stopáž, která je pro průměrného diváka nudná.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
už ne Colombusi
Někdo to rád horké (1959)
Neznám lepší americkou komedii, která má i uměleckou hodnotu ;)
Stvoření světa (1957)
SUpper ;) ale bez Werichova komentáře by to nikdy nebyo takové
Občanský průkaz (2010)
Občanský průkaz si zaslouží 4*. Pátou přidávám z důvodu upadající české kinematografie, která stále klesá ke dnu. Tento snímek přece jen zabojoval a udělal pomyslné tempo k hladině...
Vyvolený (2000)
Excelentní. Ne tak dobré jako The Sixth Sense, ale pořád špička.
Na plovárně (1998) (pořad)
Slušně a inteligentně vedený rozhovor. Opravdu hodnotná talk show, do které přicházejí i zahrančiní celebrity.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Neokomentovatelné, ale pořád lepší lovestory než twilight.
Van Helsing (2004)
To se opravdu moc nepovedlo. Hugh Jackman byl jako vždy výborný akorátt bohužel v úplně špatném filmu.