Recenze (90)
Trojúhelník smutku (2022)
Skvěle zpracovaná satira dnešní společnosti, při které jsem se mnohokrát zasmál i chytil za nos. Skvělý soundtrack s písničkou New Noise od Refused, která formovala můj hudební vkus v době mého mládí, je jen hezkou třešničkou na dortu. Tento film ve mně asi bude ještě nějakou dobu rezonovat!
All or Nothing: Tottenham Hotspur (2020) (seriál)
Jedná se o dokument, nebo spíš reality show? Nemůžu si pomoct, ale tento žánr mě opravdu hodně oslovil. Neuvěřitelně mě bavilo nahlížet pod pokličku jednoho z nejslavnějších anglických fotbalových klubů a sledovat, jak se reální fotbaloví hráči a členové realizačního týmu chovali a co říkali v době, kdy oni sami psali klubovou historii. Více takových sérií!
Zoufalé manželky - Prásk! (2006) (epizoda)
STROP! Tenhle díl byl pro mě zatím nejlepší díl Zoufalek vůbec. Měl všechno - vtip, napětí, akci a na konci i dojímal. Prostě naprostá pecka, ze které jsem naprosto odpálenej.
Dycky Sunderland (2018) (seriál)
Seriál, který jsem hrozně dlouho odkládal. A to hlavně z toho důvodu, že jsem celou dobu věděl, jak dopadne. A věděl jem, že to nebude happy end. Upřímně ale říkám, že takový konec jsem nečekal. Bylo to hrozně silný. Mám rád opravdu hodně snímků se sportovní tematikou, ale tohle je strop.
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017) (seriál)
Před prvním dílem jsem si o seriálu moc nezjišťoval a nic moc jsem ani neočekával. Po úvodních titulcích se ale situace radikálně obrátila. V tu chvíli jsem totiž zjistil, že na režisérském křesle seděl David Fincher. Najednou jsem se těšil na to, co přijde. Bohužel rozjezd první série je na můj vkus až moc pomalý. Navíc se mi ze začátku pletly některé postavy a obecně se mi zdálo, že se sám seriál tak nějak hledal, než našel správnou provozní teplotu. Když se do ní ale v polovině série dostal, ze svých standardů už neslevil a vzestupný trend si podle mě držel až do konce druhé série. V krátkosti řečeno - slabší začátek, potom pecka, konec druhé série naprostý strop, opravdu mě mrzí, že nebude třetí.
Anne s E na konci (2017) (seriál)
Podle mě jeden z nejlepších seriálů EVER.
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
Za mě strop. Hlavně "Never ending story" :-)
Který je ten pravý? (2017)
Rok 2017 sice ještě nekončí, ale dle mého názoru tento film už letos nic nepřekoná! Tohle je naprostý skvost. Nemohu se dočkat, až si ho dám podruhé. A potřetí. A pak ještě jednou.
Znovu 17 (2009)
Po dlouhé době přišel zase film, který mě naprosto odpálil, takže jasných pět hvězdiček :-)
Kravaťáci (2011) (seriál)
Po první sérii bych pět hvězdiček rozhodně nedal. Seriál se totiž až moc dlouho zahřívá a do správné provozní teploty se dostává až na začátku té druhé. Musím ale říct, že teď (po skončení druhé série) nasadili tvůrci laťku ohromně vysoko a já jsem opravdu dost zvědavý, s čím na nás vyrukují v nadcházejících epizodách.