Recenze (17)
Elvis (2022)
Od začátku parádní jízda, která sice ve své polovině trochu ubere z plynu, ale i tak uteče více než dvě a půl hodiny jako voda.
Sandman (2022) (seriál)
První dvě epizody utahané a nudné. Nevím, nezná komiks, ale nemám důvod to sledovat dál.
The Gray Man (2022)
Na tomhle jsou pěkné jen ta Praha a ty peníze, které tam Netflix utratil!
Temný případ (2014) (seriál)
TOP je jen 1. série
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Asi jsem na to už moc starý...
Pobřežní hlídka (2017)
Výborná parodie :-)
Doktor Strange (2016)
Zvláštní mix Harryho Pottera, Počátku a bratrů Zpátečníků (Red Dwarf) :-)
Strážci Galaxie (2014)
Já jsem Groot...Ničeho víc jsem se bohužel nedočkal.
Fízlové, hajzlové (2013)
WTF!!! Shlédnuto na Masters of Rock s lákadlem na Marilyna Mansona a on tam hraje stěží pět minut...film je opravdu vyšinutej, přesto mě párkrát pobavil, ale nějak nechápu smysl jeho zplození. Ale možná je to jen můj problém :-D
Lásky čas (2013)
Velmi příjemný a pozitivní film, ideální k oddychu po těžkém dnu v práci. Hodně mi zlepšil náladu.