Poslední recenze (507)
Anthropophagus 2 (2022)
Za ta krásná jatka musím nadhodnotit, protože pořádných krváků se moc netočí.
Sestra II (2023)
Maximálně za dvě hvězdičky a to jen díky umocnění kinem. Stejné, jako jednička, prostě přes kopírák, jen jiné lokace.
Pavučina (2023)
Hodně slušné! 👌👏