Recenze (125)
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
nedokoukal jsem
Top Gun: Maverick (2022)
Lepsi nez prvni dil
Ozark (2017) (seriál)
Nedokoukal, cca polovinu prvni serie
Lincoln (2012)
Nedopozeral som. 2 hviezdicky davam kvoli podkladu filmu a hercovi hrajuceho Lincolna.
Bohemian Rhapsody (2018)
Pre mna velmo zaujimavy film hlavne z hladiska nametu, ale bohuzial nepridal nic navyse. Zhliadnute v kine.
Finanční krize (2010)
Celkom putavo spracovane, ale na moj vkus az prilis jednostranne. Nemyslim, ze nutne viac regulacie znamena lepsie prostredie, a to nam dokument podsuva. Taktiez napr. hadze za vinu Wall Street stratu zamestnania 10 milionov Cinanov, pricom urcite cast z nich (mozno aj vacsina) by to zamestnanie, o ktore prisli, bez tych machinacii na Wall Street ani nemala.
Učitelka (2016)
Podla mojho nazoru velmi dobry film na slovenske pomery.
Coco (2017)
Mozno aj 3.5*.
Fargo - Season 3 (2017) (série)
seria mi uz pride o cosi slabsia, 2* su asi trochu prisne, ale zachytavaju klesajucu tendenciu
Touha po moci (2014)
Film mi prisiel trochu malo konzistentny a taktiez som neveril moc hereckym vykonom. Moj nazor moze byt ovplyvneny ceskym dabingom, v ktorom som film videl.