Recenze (45)
Klášter Shaolin (1982)
Pro mě je to pořádná pecka. Ty bitky jsou tak hustý, že jsem si to musel pustit ten konec 3 krát za sebou. A mladý Jet Li vstupuje mezi hvězdami.
Maniac Cop (1988)
Tenkrát to bylo opravdu dobré béčko, které žeru i dnes. Škoda že jsem neviděl další díly. Ale Bruce Campbell je tu dobrej.
Forrest Gump (1994)
Tady prostě slova nestačí. Jednoduše nejlepší film na světě, co kdy byl natočen. A žádný jiný film ho už nepřekoná, a už vůbec ne ty v současnosti.
Pomáda (1978)
Jeden z nejlepších muzikálů všech dob. Díky Pomádě jsem začal milovat Rock'n roll 50. let, ale také hudbu z 60., 70. a 80. let. Po prvním shlédnutí na DVD si jej pouštím pořád, protože je to návykový muzikál!!!!. Žádný jiný muzikál v současnosti jej vůbec nepřekoná.
Operace Delta Force (1997)
No některé přestřelky jsou opravdu pěkné.
Špinavá dohoda (1986)
Raw Deal sice patří k průměrným kouskům od Arnieho, ale nesouhlasím s výše uvedeným hodnocením (Pouze mezi 50%). Ale asi je to pravděpodobně tím, že většina diváků to spíše shlédla na TV s oříznutým a rozmazaným obrazem(ANO!!!. V televizi to vypadalo jako nějaký nízkorozpočtový TV Film). To pak doporučuji těm, kteří to viděli v televizi, aby to shlédli na DVD s širokoúhlým obrazem a DTS zvukem(to pak budete nadšeni!). A ještě musím pochválit za dvě velké závěrečné přestřelky(Arnie stihne za jedno odpoledne zlikvidovat mafiány na dvou místech, to je ale frajer!), a za úžasný soundtrack v závěrečných titulcích. Z původních tří hvězdiček dávám čtyři za lepší akční zážitek z DVD.
Inferno (1980)
Druhý díl (no spíše semi-sequel) o třech matkách s názvem INFERNO/TROJICE SMRTI je sice momenty slabší než předchozí SUSPIRIA, ale pořád to má v sobě tu temnou atmosféru(smíchání jednotlivých barev a gore scény). Střídáním hlavních postav mi vůbec nevadilo. Hudbu tentokrát nejsou Goblins, ale Keith Emerson a rozhodně není špatná ba naopak je výborná, ale zazní jen v závěru a na závěrečných titulcích. Vražedné scény tu moc nejsou, ale to se dá snést, ale horší je to s urychleným koncem jako v SUSPIRIA, které mi nevadily, ale rozhodně to mohli lépe prodloužit. Jinak pro fanoušky Argenta pořád skvělá podívaná.
Lepší zítřek 2 (1987)
Ještě lepší pokračování než jednička. Více akce, krve, baletu, brutality. Příběh může být o něco méně originální než první díl (přeci námět vymyslel Tsui Hark, ale zase naoplátku John Woo udělal ve scénáři nějaké změny). Chow Yun-Fat s dual-handed Beretta je tu opět excelentní a pro změnu místo zapálení cíga pomocí hořené bankovky tu nabírá pusou do sebe oheň ze zapalovače. V rámci akce jasně překonává první díl.
Lepší zítřek (1986)
A přichází doba Johna Woo a jeho zrod Heroic Bloodshed. Vynikající akční film o přátelství a zradě s hlubokými emocemi (nejen ženy, ale i muži mají své). Chow Yun-Fat je tu fakt hustej, který se stal mým vzorem, kvůli jeho stylu (kabát, sirka v ústech, zapálit si cigáro pomocí hořené bankovky a dual-handed berretta). Originální příběh vynikající akce, i když málo, ale vzhledem k rozpočtu mi to vůbec nevadí. Rozhodně doporučuju těm divákům, kteří mají rádi nejen HK akční filmy z 80. let, ale rozhodně nedoporučuju těm divákům, kteří dosud viděli a mají radši ty filmy ze současnosti nové generace s počítačovými triky. Mimochodem taky bych si chtěl zapálit cígo na silnici uprostřed centra města HongKongu.
Návrat do budoucnosti III (1990)
A do třetice pořád stejná kvalita jako u předchozích dílů a velice výborné zakončení pro tuto nejlepší sci-fi trilogii všech dob. A divoký západ se proměnuje ve style-modern day.