Recenze (21)
Absolvent (1967)
Jeden z nejprecenovanejsich filmu co jsem kdy videl
Tvář vody (2017)
Rok 2018 zacina skvele. Po fantastickem inauguracnim projevu prezidenta nas prijemne prekvapili oscarovi akademici a zvolili jako nejlepsi prave tento film. Jedna se o film originalni a hluboky, s nejednoznacnymi a psychologicky skvele profilovanymi charaktery. Dej filmu je novatorsky a zcela nepredvidatelny, chovani postav mimoradne realisticky a duveryhodne zobrazene. Autor filmu si do nejmensich podrobnosti nastudoval fungovani NASA, ktere ve svem filmu zobrazuje s dokumentarni presnosti. doufal jsem, ze alespon nebudou mit sex. moje prani nebylo vyslyseno.
matka! (2017)
nápad se mi líbil. rozhodně je originální a dávám díky němu filmu hvězdičku. zbytek filmu je něco na způsob podobenství - ale podobenství naprosto dementní. Aronofsky miluje velká, patetická témata (i když je často uchopuje povrchně, jako třeba Černá labuť) - a svoji posedlost dovádí v tomto filmu k dokonalosti. Podobenství je nepadnoucí, nepřesvědčivé, stupidní a chybí mu dokonce i schopnost zneklidňovat, kterou jsem očekával. V druhé polovině film diváka skoro bolí, ale ne díky horrorovému ladění, ale díky tomu, že to začíná být opravdu trapné. Aronofsky je opravdu jeden z nejpřeceňovanějších umělců, kromě Requiem nikdy nic dobrého nenatočil. Mother! je ale dosud nejhorší.
To (2017)
Oblibe filmu moc nerozumim. Detsti hrdinove jsou supr sympataci, ale to je na filmu asi jedine pozitivni. Klaun je spis smesny nez desivy. Doufam, ze dalsi dil nebude.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
tři týdny hledáme ve Vietnamu kino kde to dávají v originále a takové zklamání. Film je hlavně přehlídkou enormně necharismatických herců v rolí, na které se nehodí - nejhorší je šišlavá Leila, příšernej Isaac to taky nezachraňuje, skřet Luke a jeho stupidní dilemata...parta pitomců. Nejlepší je snad Driver ale ani on moc nepřesvědčuje. Smrt Snoka se ani nedá komentovat. WTF scéna s Leilou...fakt ne,
Mé jméno je láska (2009)
ultra fuj. "oskarovy vykon" je spis neco jako permanentne udiveny ksicht. dementnejsi a afektovanejsi film uz jsem dlouho nevidel. o zaveru ani nemluve. syn spadne do bazénu a zabije se? LIDI NA ČSFD PŘESTAŇTE FILMY TOHOTO TYPU HODNOTIT VYSOKO!!!!!!
Městečko Twin Peaks - Návrat (2017) (série)
Od prvního dílu jsem miloval. Lynchovi se podařilo, co už od něj mohl čekat jen málokdo: překvapil. Třetí řada je naprosto jiná než předchozí řady, ale i cokoliv dalšího od Lynche. Řada je velmi nekonzistentní, a to jak formou jednotlivých dílů (komické x horrorové, lineární x totálně abstraktní) tak bohužel i kvalitou, která v některých částech opravdu povážlivě klesala. Asi bych dal 4*, kdyby nebyl závěr série tak geniální...poslední minuty posledního dílu jsou jedny z nejvíc zneklidňujících, co jsem v seriálech kdy viděl.
Rick a Morty (2013) (seriál)
zkouřili jsme se s kamarádem, zaplatili si Netflix, vybrali tento seriál...a málem jsme to nepřežili. Humor je tak neuvěřitelně absurdní a graduje do tak nesnesitelné intenzity, že jsme se chvílema oba dusili smíchy. Mimo ty opravdu extrémně šílené seriály (jako Mr. Pickles nebo Superjail!) jsem nic podobného nikdy neviděl.
Než si pro nás přijde (2007)
Film je opravdu hrůzostrašný. Nicholson předvádí nejhorší výkon své kariéry, působí to jako karikatura jeho předchozího herectví. Film vrší nekonečné množství banálních filmových stereotypů (arogantní milionář x moudrý chudák, který nemohl studovat ale i tak z něj prýští moudrost na všechny strany,..., spory otec dcera atd.) film také obsahuje nejhorší filmovou scénu, co jsem kdy viděl (seskok padákem - režisér patrně seskok nikdy nezažil. U seskoku padákem není možné si povídat!!!). Jednu hvězdičku dávám z úcty k Freemanovi.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
serial jsem protrpel. premoudrele teen postavy, ktere na svych bedrech nesou veskerou tihu sveta, stale se zjevujici mysticke osoby typu Tony, kteri vzdy jen prohodi nejakou tajemnou hlasku, jak hlavni hrdina vsechno spatne chape...tryzneni se zvysuje kazdym dilem...