Poslední recenze (6)
I'm in Love with a Church Girl (2013)
Film som pozerala v angličtine, takže mi určite pár detailov ušlo, ale celkovo to bol veľmi fajn film a Vanessa je veľkou inšpiráciou hlavne v tom, ako dokáže načúvať...
Zloba - Královna černé magie (2014)
Na film sme sa pôvodne chystali kvôli Laninej verzii Dreamu - nechcem povedať, že to bolo to najmenej, ale skôr len taká čerešnička :-) Skvelé zábery a efekty, skvelé príšerky, aj dabing sa dal, nádherná Angelina a síce by som určité okolnosti pozmenila, ale dá sa to aj takto ;-)
Křídla Vánoc (2013)
Týmto filmom som si plánovala navodiť vianočnú atmosféru, čo sa vyplnilo :) ,a aj keď bol Krajčo skvelý, jeho konečnú premenu mať stálu partnerku som mu neuverila :D samozrejme Cesta momentálne no.1 ;)