Recenze (14)
Kráska a zvíře (2017)
Neskutečná nádhera!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Co si budeme povídat, kvalita posledních sérií byla podstatně horší, finále bylo... logické. Ale je to HIMYM.
Arrow (2012) (seriál)
Momentálně nejlepší seriál na CW. 1. série 90%, 2. série 95%.
Méďa (2012)
Tohle se jednoduše povedlo!
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Na mě už moc 'přeplácaný'. 3 a 1/2 hvězdičky, zaokrouhluji nahoru.
Upíří deníky (2009) (seriál)
5 hvězdiček za 1.-3. sérii. 4. sérii zatím nehodnotím, ale jestli to takhle půjde dál, tak budu muset asi snížit. Nerada to přiznávám, ale Plecka to svou láskou ke Stefanouvi a Paulovi táhne ke dnu. Neustále se vše točí kolem Eleny. Dřív se to dalo vydržet, ale teď je to vážně na ránu. No doprčic, existoval někdy lék na upíství? Neexistoval! Jenže pak se přemění Elena a samozřejmě lék exisuje... No nic, jinak seriál je opravdu super. Moc jsem měla ráda Matta Davise jako Alarica a bylo mi dost líto, když umřel. Pak také + za Iana, který sice není už takový bad boy jako na začátku, ale pořád je super. A konečně jsem si zvykla na přízvuk Josepha Morgana. Ten byl v předvánoční epizodě 4x09 na probodnutí kolíkem, ale zároveň dost sexy. K jeho masakrování dát Oh Holly Night taky docela pecka. Edit po 5. sérii - snižuji na 3 hvězdičky. Aspoň, že do 6. série vrátili Matta Davise.
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
And in this moment, I swear we are infinite.
Prázdniny (2006)
Cameron Diaz a Jude Law!
Hannah Montana (2009)
Ale mně to tenkrát docela bavilo.
Ulice (2005) (seriál)
Ale mně se u toho dobře večeří. =D