Poslední recenze (110)
Dál než se zdálo (2010)
Vzhledem k tomu, že jsem ve stejné situaci, která stopro skončí přinejmenším jako ta ve filmu, tak jaký jiný hodnocení bych měl dát.=) Navíc když mi to doporučil nejúžasnější člověk na Zemi. <3 :* A co tam bylo? Prostě život a dva lidi co se milují a chtějí spolu být nehledě na okolnosti. Takže ti co tomu nepřejí, FUCK YOU ALL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grave Encounters 2 (2012)
Dějově podobně ulítlí jak lidská stonožka 2, ale to že je to kravina, to furt zůstává. xD Ale ne, teďka na nic nenarážím, jen efekty byly fakt laciný - hm, asi první film, kde to sami přiznali. xD Horor? Vůbec jako, oproti 1 to bylo nic. Vůbec to děsivý ani lekavý nebylo, ale po hoďce příjemně překvapilo jak odtam zdrhli a pak ta scéna s uklízečkou...hm, to se mně líbilo, ale to vcucnutí toho magora do toho víru ve zdi...omg, to bylo jak v Poltrgajstovi. xD A dveře z Narnije a ten skládací domeček kde pobíhali...hm, nenudil sem se, ale čekal sem že si svoje renomé z jedničky tak moc neposerou.xD
Světová válka Z (2013)
Hlavně šlo o to, s kým jsem na tom byl. Miluji tě. :* Jinak ty hvězdičky patří tomu nápadu udělat z nudnejch a pomalejch zombíčků pořádně rychlý kulíšky. xD A efekty... vototudedude... bretpit...to je fuk, stejně by to zahrál kdo koli jinej, celkově herce tam mohli prsknout jakýkoli a nic by se tím nezměnilo... to že to bylo od +12 a no blood je móóócky napiču, ale krve je dneska ažaž, takže kvůli tomu hodnocení srážet nebudu. Pěknej film...