Recenze (22)
Podnikavá Joy (2015)
Jsem si v Hunger Games vůbec nevšiml, že Jenifer Lawrence je opravdu krásná žena.A v tomto filmu i navíc talentovaná herečka.Film mě příjemně pobavil, i když šlo o mop :)
American Horror Story - Freak Show (2014) (série)
AHS má opravdu stoupající tendenci, co se kvality týče.Tohle je opravdu barvité a nechutné zároveň.Poměrně originální příběh s výbornou J.Lange zasazený do 50 let.
Spása (2014)
Velice příjemné překvapení.Dánové opravdu umí.Opět mě po dlouhé době pobavil western.
American Horror Story - Coven (2013) (série)
Jak už někdo napsal, méně hororové, za to vtipné, sarkastické a krvavé.Jessica Lange opět výborná a tak nějak mě to bavilo více než předchozí dvě série, proto i nejvyšší hodnocení.
Nejhledanější muž (2014)
Čtyři hvězdy hlavně za Hoffmana, tohohle chlápka je opravdu škoda.Jinak to mohlo být přece jenom trochu víc akčnější.
Hannibal (2013) (seriál)
Tak už jsem na konci první série a pořád nic.Vizuálně to není špatné, Dr,Lecter se také docela povedl, ale to je tak asi vše.Všichni se tváří na můj vkus moc vážně, všude plno krve a bizarních nápadů jak koho a jak usmrtit.Přesto docela nuda.No zkusím ještě chvíli vydržet.
Equalizer (2014)
Do půlky vcelku slušné, no a pak z toho vylezla klasická americká ,,rambovinka,, Bohužel nejspíš myšlena vážně.Škoda.
Dovolená za trest (2014)
Trochu jsem měl pocit, že jsem to už viděl a ne jednou.Jinak průměrná pohodovka, občas se člověk zasměje a o to asi jde.
Herbář (2013) (pořad)
To je snad první pořád o vaření, který mě zaujal a i pobavil.Holky jsou v něm přirozené a vtipné, hlavně L.Rybová.
Vikingové (2013) (seriál)
Tak tohle mě opravdu chytlo, ale asi až od 3 dílu první série.Druhá série už byla opravdu TOP.Tak, že teď už jenom věřit, že pokračování bude mít stejnou kvalitu. Travis Fimmel má opravdu charisma a je pro roli jako stvořený.Tak hodně zdaru do 3 sezony.