Recenze (602)
Black Panther (2018)
ač tradiční klišé zápletka, tak v netradičním zábavném a zajímavém kabátě ♣
Bohemian Rhapsody (2018)
jiskrné, nabité a celkově velmi vydařené ♣
Čertí brko (2018)
originální a vcelku pěkné, ale debilně a zcela zbytečně uzpívané ♣
Deadpool 2 (2018)
kupodivu opět velmi příjemné ♣
Debbie a její parťačky (2018)
příjemné, pohodové, zpestřující ♣
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
slabší, tuctovější, děj přespříliš komplikovaný, ale přesto všechno stále poměrně zábavné a vizuálně famózní ♣
Hotel Transylvánie 3: Příšerózní dovolená (2018)
hloupoučké, ale promyšlené, zábavné a stále držící stejnou notu ♣
Maffiáni (2018) (TV film)
vlastenecké, vysvětlující, velmi zajímavé a velmi vkusně zpracované ♣
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
moc dobře a smysluplně napsané pokračování horšího prvního dílu ♣
Manžel na zkoušku (2018)
kupodivu neblbé, roztomilé a i vcelku dost zábavné ♣