Recenze (602)
Sebevražedný oddíl (2016)
netradiční, zajímavé, suprově natočené a s božským soundtrackem ♣
Nejtemnější hodina (2017)
osobní, nervózní, vcítěné, věrohodné a zajímavé ♣
Rudá volavka (2018)
vynikající špionážní drama - nepřehledné, temné, surové a famózně zahrané od J.L. ♣
Velká hra (2017)
zajímavé, upřímné a zábavné ♣
Umučení Krista (2004)
velmi netradiční, dojemné a přemýšlivé ♣
Štíty království českého (2008) (seriál)
zajímavé, příjemné, věcné ♣
Madagaskar 3 (2012)
nejzábavnější, inspirativní a prostě super ♣
Průměrňákovi (2009) (seriál)
široce vtipné a mnohdy překvapivě zábavné ♣
Hrdinové ohně (2017)
zajímavé, emotivní, silné a svižné ♣
Století Miroslava Zikmunda (2014)
retrospektivní a přesto aktuální a velmi sympatické ♣