Recenze (13)
Fantastická čtyřka (2015)
čekal sem víc od tohohle filmu :( Bohužel nejlepší na tomhle filmu jsou zavěrečné titulky :(
Ghoul (2015)
1 * za finální porcování ktery ani nebylo vidět :) takhle utahanej a nadhodnocenej film o ničem jsem dlouho neviděl...
Arrow (2012) (seriál)
Hodnotil jsem 1. serii když seriál začal, líbil se mi a opravdu hodně ale s každou další sérií to taknějak jde dolů... po prozatím viděném 1. díle 4. serie mám velmi smíšené pocity a doufam že to uplně nepokazí... už tak ta 3. serie byla slabá...
Hrdinové: Znovuzrození (2015) (seriál)
Po pilotním dvojdíle hodnotím 1* čekal jsem od toho víc asi jsem čekal nějaké navázání na původní Heroes ale tohle mě popravdě moc nenadchlo... třeba (pokud vubec pustím) další dil/y mě přesvědčí že je to lepší než jak prvni dojem vypadá
Babovřesky 3 (2015)
Slovo (a i hodnocení) odpad! to vystihuje uplně dokonale...
V oku tornáda (2014)
na tenhle skvost nemam ani slov...
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Hudba a efekty jsou snad to jediny co je na tomhle skvostu nejlepší... ohledně všeho ostatního - příběh, herci a to co předvadějí ... špatny :( Škoda 142 minut času... Hvězdička pravě jen za efekty a hudbu celkově je to odpad...
300: Vzestup říše (2014)
Bitva od začatku do konce bez konce... a vlastně i bez pořadnyho přiběhu... prostě jen řežba...
Resident Evil: Odveta (2012)
Tak ohodnotit tenhle film je hoooooooodně těžky.... váhal sem mezi odpadem a 1 *, nakonec jsem alespoň tu 1 dal. Začatek vypadal tak slibně že by to mohlo alespoň dohnat uroveň Resident Evilu: Apokalipsy ale pak chaoticky nastupuje jedna akční scena za druhou teměř bez zastavení a film vubec nedava smysl... Většina scen na sebe ani nenavazuje ani z přiběhu jsem nějak nepobral co chtěl autor vlastně říct... Příběhově by to vydalo tak na 5ti minutový film... Jediny co se trošku ale važně vzdaleně povedlo je vložení postav Ady a Leona ale v přiběhu nejsou vicemeně vubec využití.... Jestli bude někdy další pokračování tak doufam že nebude navazovat z hlediska kvality na poslední 2 díly...
Amazing Spider-Man (2012)
teda větší hovadinu sem dlouho neviděl... zlatá puvodni triologie, oproti tomuhle zvěrstvu...