Recenze (69)
Pach krve (2021)
Tenhle film nemá nic společného s pachem krve. Snad jen, ze se odehrává v lese. Žádný zdegenerovaný lidi, jen obyčejný lidi co žijí jak ve středověku.. dokoukala jsem to, a vím ze už si to nikdy nepustim. Nuda..
Čarodějnice (2015)
Hodně nudný film. Trailer byl zajímavý, o filmu už se to říct nedá. Člověk pořád čekal nějakou akci a ono nic, musela sem se hodně přemáhat abych to dokoukala a konec byl totálně trapnej.
Matky na tahu o Vánocích (2017)
Jelikož jsem z prvního dílu byla úplně nadšená, čekala jsem to i u druhého, nicméně druhý díl už tolik vydařený není. Pár vtipných scén by se našlo, ale proti jedničce o dost slabší.
Zhasni a zemřeš (2016)
Po dlouhé době, povedený horor u kterého jsem se fakt bála, konec smutný, nicméně horory nekončí a žili šťastně do smrti.
Zlo nikdy nespí (2016)
Nic moc, čekala jsem víc. Pár slušných lekaček by se tu našlo, to ano, ale jinak příběh nezáživnej a hl. herečka Bosworth se na tu roli absolutně nehodí.
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Dost slabý, čekala jsem od toho víc. První díl byl mnohem lepší, strašidelnejsi. U tohohle jsem usínala .:D
Líbánky s matinkou (2006)
Nezazivna, nudna komedie s nesympatickymi herci.
Fair Play (2014)
Velmi zajimavy, dramaticky a smutny film. Vyber hlavnich roli se povedl. Jelikoz jsem v teto dobe nezila, nemuzu posoudit jak moc je to realne, nicmene podle meho nazoru je to az moc drsne, co se tyka konce filmu, ze matka Anna Geislerova jde sedet za nic vlastne.
Dopisy pro Julii (2010)
Tenhle film jsem chtela videt hlavne kvuli herecce Amande Seyfried, ano je to prijemna romanticka komedie, videla jsem sice zazivnejsi, nicmene namet, scenar je originalni, urcite nikoho neurazi.
Upíři (2005) (TV film)
Upíři? Zadnyho sem tam neviděla.. Za to netopýrů tam bylo až až! Takže velké zklamáni.