Recenze (1 934)
Údolí včel (1967)
Přitrublá fanatická onanie.
Everwood (2002) (seriál)
Pyčovina.
Kramerová versus Kramer (1979)
Naprosto preceňovaný melodrama, kde ještě mladá Meryl Streepová musela spát se všemi akademiky, protože jinak si neumím vysvětlit její ocenění. Hoffman předvádí dobrý výkon, ale u něj to není nic vyjímečného.
Tombstone (1993)
Russell je slizkej jak tisíc slimáků na jedný hromadě. Nebýt výbornýho Kilmera, stálo by to za úplný hovno.
Kráska v nesnázích (2006)
Geislerová se mi jako ženská nelíbí, ale má něco do sebe, proto jsem její patálie sledoval do konce s největším napnutím a cca co deset minut si říkal, že Hřebejk natočil zase něco normálního na úrovni. Schmitzer na stará kolena ve své nejstylovější roli.
Okrsek 13: Ultimátum (2009)
Vaše hodnocení opět značí, jaci jste populisti. Vždyť to svižně utíká, podobné akční scény se vidí jednou za rok, rozvětvený příběh si nejede jenom jednu hloupočkou linii, naopak. Dvojka Damian & Leito si padne víc než v jedničce. Mega nářez!!!
Stařec a moře (1958)
Nuda. Nuda asi tak velká, jako ta ryba co se snažil dostat.
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Něco tako blbýho se jen tak nevidí.
Přednosta stanice (1941)
Hezký film, ale některý Burianova gesta a projevy mi přišly hloupé. Výborný Marvan a sympatická Kabátová. Únavný Štégl a na granát Trégl.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Z nadšení přišlo zklamání. Ze zklamání průměrné hodnocení. Z průměrného hodnocení nechuť. __ Film má výhodu v solidním tempu, člověk se nenaděje, a už je v půlce, to je asi největší devízou celého snímku, protože Pitt, ač je výborný herec, tahle role mu nesedla. Hopkins podává standartně nadprůměrný výkon, ale na druhou stranu bych uvítal na jeho postu někoho více otevřeného, na kom by šlo vidět víc emocí. Celkově film působí strojeně a přemrštěný sentiment na konci skoro nutící diváka k "umělým" slzám.