Recenze (1 934)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Aha. A tohle mělo být co? Nostalgická melancholie zabalená do "nového" příběhu, kterej recykluje Sněženky a machry? Asi jo, totiž Viki je pořád stejnej debil. Ale Marika zestárla, seschla a z Převrátila se stal doktor v depresích a z Máchy komik, kterýmu droguje syn. WTF???
Superbad (2007)
Apatow umí, ale měl by se zaměřovat na trošku dospělejší publikum, protože tahle téém komedie o zásunu je dost marná.
Sex Drive (2008)
Ian je totální sráč, kterej se hodí tak do voskových figurín, takovýhohle borce někde potkat, asi bych ho proliskal, aby se probral. Jinak jsem dobře zasmál, což je hlavní.
Muž v ohni (2004)
Přícházím Denzelovi dost na chuť, protože dokáže zahrát od agenta přes doktora až po klidně prodavače nanuků a já mu to sežeru i s navijákem, má totiž nadhled. Film je to výbornej, Tony Scott prostě umí, ale často jsem si nahlas říkal, "brzdi, Tony, brzdi", zase tam s tou kamerou onanoval, až toho bylo fakt neskusně moc.
Letec (2004)
Nejlepší Scorseseho nemafianský film. Naprostá bomba!
Válka Roseových (1989)
Usměvavý film, při kterém vám občas přeběhne mráz po zádech, ale atmosféra je po celou dobu úplně stejná.
Serpico (1973)
Dost zajímavej film a Al Pacino je fakt borec, ale má i lepší filmy a Lumetova režie mi úplně nesedla.
Zvíře (1977)
Nejlepší Belmondovka to není, ale skvělá rozhodně!
Tobruk (2008)
Klasické české filmy mají možná televizní režii a k evropským filmům mají daleko jako z Prahy do Karáči, ale aspoň mají nosný příběh. Tobruk to má přesně naopak. Je o hovně, ale vzhled filmu působí mega evropsky. Forma nad obsah. Špatně vykreslené postavy a jejich psychologie. Omezené dialogy. Pouze sposta písku a krásné hudby. Marhoul není Ki Duk Kim.
Prachy dělaj člověka (2006)
Pořád křičíme, že chceme pořádný filmy, ve kterých je nějaká akce, ale když ho máme za těžký prachy, tak si stejně stěžujeme. Jsme prostě Češi.