Poslední recenze (20)
Scary Movie 5 (2013)
No tak bál sem se toho že se budu v kině nudit, a že už ani nemůže už nic překvapit. Ale opak byl pravdou že některé scény byli opravdu cool, a troufám si říct že 5 díl se mi mnoho krát líbil víc než 4 sice je pravda že máme i spostu zbytečných a přehnaných scén ale zase odpad to určitě není....:))
Amazing Spider-Man (2012)
Tak tohle mě naprosto zklamalo děj se nám vrací do prvního dílu což už každý fanda Spidermana zná, a nic opravdu nic nenabízí.Musím říct že i místama mě film hodně nudil což se u prvních 3 dílů říct nedá. Takže bídné 2* si myslím vystihuje nejlíp z mého osobního hlediska.
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Můj osobní názor je ten že tento díl je mnohem lepší než 3 která mi přišla poněkud zmatenější takže 4* jsou zasloužený já se ani trochu nenudil :)