Recenze (15)
Godzilla (2014)
Nieje o čom . Film ma prekvapil vo všetkých smeroch a preto 90 % :)
Noe (2014)
Tie 1 hviezdičkové hodnotenia sú absolutné neobjektívne.
Temný případ (2014) (seriál)
Seriál je zatiaľ jeden z tých najlepších čo ponúka USA. Po vzhliadnutí 4 dielu, musim povedať.... že to je neskutočné dobré !! Atmosféra top, stvárnenie postáv a príbeh, réžia a hlavne scenár ma stále dokážu prekvapiť a práve 4 diel je u mna zlomový .. Tento serial nemôže len tak skončiť. Zas čakať týžden na dalšiu epizódu ale zatial hodnotím 5*
Iron Man 3 (2013)
Najlepší diel z firmy menom " Marvel " . Recenzia je zbytočná ale konečne som sa dočkal z " rozprávky " na vážny akčný film. Najviac ma potešil MARTIN ŠKRTEL 37 v drese Liverpoolu :) Tí ktorý videli film vedia o čom hovorím ;)
Centurion (2010)
Sobota, noc , pol jednej v noci , pri prebdenej noci som nevedel čo pozerat v TV . Tak som prepol na ČT a že " Centurion " ihned my myslou prešli myšlienky čo je to za p*** . No po pol hodine som bol zarazený čo to vidím . Film ktorý ma doslova dostal , hlavne svojou brutalitou ale ako aj spracovaným . Odporúčam každemu kto si nájde čas ,pozrieť tento film .
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Totálna bomba . Na toto som čakal , kto to neuvidí môže lutovať . Chuck si najvačší pán . Ďakujem Sly za jedinečný film , recenzia je zbytočná . Nikto si nemôže dovoliť kritizovať týchlo ludí lebo priniesli niečo neskutočne neopakovatelné . Kludne by som dal za vstupné aj 20 € .
Temný rytíř povstal (2012)
Neskutočné Neskutočné a ešte raz Neskutočné . Tie 3 hodinky v kine som si úplne užil, zrelaxoval a ani nezbadal že film má 2,5 hodiny . Ďakujem Christopherovi Nolanovi za jedineční zážitok . Pre mňa osobne najlepší " Batman " . Všetko zapadá ako má . Záver megaepický, kolosálny ( neviem čo máte proti koncu ) . Za tento film by som kľudne zaplatil aj 20 € . Nepametám si kedy kino bolo takto ticho , ani jeden šum , nič napr. pri spievaný hymny . Prosím ludia nečítajte tieto komentáre ale toto si prečítajte : CHOĎTE DO TOHO POSRANÉHO KINA ! !
Jump street 21 (2012)
Pre mňa až prekvapivo dobrý film . Už dávno som tak dobre nezasmial . Ice Cube to zabíja . HFS ( Holly Fucking Shit ) :D :D
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Osobne najlepši X-Men . Ešte viacej sa tešim na toho The Wolverine .
Nepřítel pod ochranou (2012)
Ak je tam Denzel , pre mňa záruka kvality .... Davam 90 %