Recenze (52)
Strážci Galaxie (2014)
Epická vesmírná teamovka se sympatickými charaktery prošpikovaná úžasným retro soundtrackem a vtípky, které si berou na mušku filmová klišé. Po příběhové stránce se film dá shrnout v šesti slovech. O partě idiotů, co zachrání svět. U filmu, který by rád bořil klišé, mi to zkrátka nestačí.
Kamarád taky rád (2011)
Naprosto boží komedie postavená na skvěle napsaných dialozích. :-)
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po pár dílech se pro mě stal tento seriál drogou. Fascinuje mě jeho komplexnost, vybroušené dialogy, skvěle napsané a vyvíjející se postavy, nečekané zvraty, atmosféra, syrovost...naprosto dokonalé. 1. série 100% 2. série 100% 3. série 4. série 110% 5. série 85% Pátá série si bohužel nedokázala udržet zběsilé tempo série předchozí. V některých lokacích se toho děje příliš málo a výprava do Dornu působí místy jako šlápnutí scénáristů vedle. Přes všechny chyby stále výborné.
Princ a Večernice (1978)
Mrakomor je prostě luxusní záporák. :-)
Arabela se vrací aneb Rumburak králem Říše pohádek (1993) (seriál)
Má to svoje dobré momenty a nápady. Taková Puntanela, kde se lidé rodí jako dědečci a umírají jako děti mluví za vše. :D
Mach, Šebestová a kouzelné sluchátko (2001)
Jako dítě jsem to miloval. To že je to taková slátanina všech možnejch nápadů je pro dětskou fantazii velký plus. :D
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Briliantní inteligentní magořina.
Torchwood (2006) (seriál)
1. série - Po prvních třech dílech jsem si říkal: Hm, není to špatné, ale nic extra. Ale potom přišel briliantní 4. díl s kyber-ženou. S postupem času mě seriál začal blíže seznamovat s jednotlivými postavami a...tady v ten moment, kdy mi došlo, že stejně jako Doctor Who bude i Torchwood hodně o lidech, jsem se do toho seriálu zamiloval. Druhá polovina série začne gradovat, příběhy jsou dobře a chytře napsané a závěr série je luxusní. Shrnuto podtrženo: Je to drama které funguje. Má to emoce, je to syrové, vtipné, má to skvěle napsané postavy a dobrý soundtrack. Nebýt pár průměrnějších prvních dílů, nemá to chybu. 85% P.S. 9. díl lehká vykradačka filmu Duch a myšlenka 11. dílu až nápadně připomíná film Fight Club, ale vůbec to není na škodu. :-)
Vyšší princip (1960)
Příliš černobíle vykreslené postavy mi brání k plnému hodnocení.
Temný rytíř povstal (2012)
Tohle mě po výborném druhém dílu velmi zklamalo. Patetické dialogy, překombinovaný nesmyslný scénář a spousta klišé.