Recenze (21)
Vendeta (2011)
86 minut sevřeného žaludku, ještě dlouho po závěrečných titulcích jsem koukala na černou obrazovku. 4*
Vykolejená (2015)
těšila jsem se asi až moc, strašně dlouhé a upovídané. 3*
In Your Eyes (2014)
nádherná pitomůstka 5*
Spring Breakers (2012)
ze začátku to vypadalo dobře, pak se to nějak zaseklo a asi už to ani nikdy nedokoukám, ale jednu hvězdičku dám - Jamesovi. 1*
Věčně mladá (2015)
Rozhoduji se mezi třemi a čtyřmi hvězdičkami. Příběh mě asi zaujal, protože jsem si u něj i pobrečela, navíc jsem celou dobu přála hlavní hrdince smrt, což taky úplně normální není. Ale v půlce jsem se začala nudit. Prozatím jsem dala 3, třeba časem přidám ještě tu jednu.
Andělé všedního dne (2014)
Určitě jsem neočekávala vůbec nic a to bylo na tom to nejlepší, protože jsem byla mile překvapena. Výhodou bylo, že díky délce knihy mohli tvůrci filmu pojmout úplně všechny pasáže. Což je pro mě vždy pozitivní, 4*
Zmizelá (2014)
První hodina by se nuda dala krájet, pak přišel zajímavý zvrat a o to divnější konec. Ano hlavní hrdinka byla geniální a natočený to bylo taky dobře, ale proč ti lidi mluvili tak pomalu a zdlouhavě? Proč tu ženskou sakra nevysprchovali v té nemocnici? A její rodiče v tom jeli s ní nebo proč se tak po blble usmívali aniž by něco řekli? 3*
Kdyby byly ryby (2014) (TV film)
pro fanoušky Okresního přeboru a Čtvrté hvězdy. Nutné se povznést a zapomenout, originální a výborné. :) Nejlepší scéna: Běhající princezna v nejnovější teplákovce. 4*
Tři bratři (2014)
Za mě jedno velké zklamání, po spoustě dobrých ohlasů a a na poměry ČSFD i celkem nadprůměrnému hodnocení pohádek jsem se na Tři bratry těšila. Snímek bych však rozdělila na dvě části ta první - koukatelná, která končí zachráněním Růženky mě držela stále v naději, že to bude třeba ještě v pohodě avšak zklamáním byl nějak moc podezřele lehký průběh zachraňování - a ta smrtka WTF? No a pak už jen trapas za trapasem. Pohádka o Červené karkulce byla z mé strany jedno velké nepochopení - ten vlk? když všechny zvířata v lese vypadali tak nějak opravdově, pedofilní myslivec? No a na závěr vyprávění o dvanácti měsíčkách byla asi ta největší nuda.. Maruna lítala nahoru a dolů po stráni a já jen doufala, že už jí nikam posílat nebudou. Poloviční plus má proložení děje písařem - vypravěčem, s tím však souvisí další WTF moment - ty děti, kteří hlasovali/fandili nebo co vlastně měli za roli?Avšak abych nekritizovala, soundtrack byl famózní a taky ta naše krásná česká příroda, jakožto fanynka dvojice Klus a Dyk dávám 2*
Vejška (2014)
Tak ona by ta myšlenka byla dobrá - bohatým projde vše a pro ty ostatní je tu kriminál, ale kdyby to nebylo tak špatně natočený. 2*